EUGESTA EESTI OÜ hetkeolukord
Juba 12 248 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 95 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga ja kommenteeritud 73 korda.
Tegevusaruanne 2023
Eugesta Eesti OÜ on rahvusvaheline distributsiooni ettevõte, mis pakub erinevaid teenuseid FMCG (Fast Moving
Consumer Goods) kaubamärkide omanikele, sealhulgas müügi-, tootepaigutus-, kaubamärgi arendus-, logistika- ja turundusteenuseid.
100% Eugesta Eesti OÜ aktsiatest kuulub ettevõttele UAB Eugesta (Leedu), mis omakorda kuulub KS Investicija konsolideerimisgruppi. Kokku on kontsernil Balti riikides üle 12 000 ärikliendi.
Eugesta Eesti OÜ peamised väärtused on pädevus, koostöö ja jätkusuutlikkus. Pädevus: me õpime alati olema parimad kõiges, mida teeme – meie teenused brändiomanikele ja klientidele, aktivatsioonid lõpptarbijate jaoks ja ka meie igapäevane töö. Koostöövalmidus: oleme oma tegevustes avatud ja koostööaltid. Me vahetame tõhusalt teavet meeskonniti, osakondade, turgude ja partnerite vahel ning töötame avatult. Jätkusuutlikkus: jätkusuutlikkus on osa meie igapäevaelust. Me koolitame oma töötajaid keskkonnavastutuse alal ja kaasame neid projektidesse mis toovad muutusi. Me haldame oma ressursse ja jäätmeid. Me hoolime sotsiaalselt tundlikest ühiskonna gruppidest.
Meie koostööpartnerite hulka kuulub üle 80 erineva tarnija, sealhulgas Danone, Kimberly-Clark, Ritmeester,
Reckitt Benckiser, Imperial Tobacco, Haleon, Bunge, Ferrero, Arla, Henkel, Delipap, BIC, Upfield, Heinz, Lindt,
Barilla ja teised.
Meie suurimad kliendid Eestis on juhtivad jaemüügiketid nagu COOP, Selver, Maxima, Rimi Eesti Food, Prisma
Peremarket, OG Elektra. Kokku on meil Eestis üle 1000 kliendi, kellel on üle 2000 müügikoha. Eesti turg on üsna mitmekülgne – 6-7 suurimat turuosalist annavad lõpptarbijale tervisliku konkurentsi ja hea valiku.
2023. aasta on olnud keeruline nagu ka sellele eelnenud aastad. Pärast rasket pandeemiaperioodi, Ukrainas alanud sõda ja kõrget inflatsiooni oli Eestil 2023. aastal ELi kõige kehvemini toimiv majandus. Eesti tarbija oli kokkuhoidlik ja ettevaatlik. Üheks põhjuseks on ka kõrge Euribori mõju. Eesti kodumajapidamiste brutovõlgade ja sissetuleku suhe (DTI) on Balti riikide seas kõrgeim ja see mõjutas oluliselt Eesti tarbijavõimet.
Siiski õnnestus ettevõttel alustada mõnede uute projektidega ja tänu tõhusale kulude vähendamisele lõpetas ettevõte aasta heade tulemustega. Ettevõte hoiab Eesti turul FMCG-sektoris tugevat positsiooni ühe suurima Pan
Baltic distribuutorina.
Ettevõtte juhtkond otsib pidevalt võimalusi, kuidas parandada äritegevuse tõhusust. Eesmärgiks on tarbijate vajaduste parem mõistmine. Sellest lähtuvalt on oluline veelgi enam laiendada portfelli erinevates tootekategooriates ning kindlasti ka keskenduda ja pakkuda kõrget teeninduskvaliteeti praegustele partneritele.
2023. aastal kasvas ettevõtte portfell uute partnerite/brändide võrra – Valsoia, Pergale, Constellation Brands ja teised. Keskendudes jätkuvalt oma põhitegevusele, jätkab ettevõte laienemist Out Of Home segmentides, kompleks logistika- ja riiuldamisteenustes. Lisaks on ettevõte 2022. aastal taaskäivitanud oma e-poe ja jätkab selle müügikanali arendamist, et tagada, et see oleks atraktiivne ja tarbijale lähemal.
Tõhusus ja digitaliseerimine on suur osa meie prioriteetidest, sest ettevõte püüab töötada paremini, kasutades uusi süsteeme ja programme, ilma et me peaksime suurendama oma tööjõudu. See võimaldab meil maksta kõrgemat palka ja pakkuda töötajatele paremat töökeskkonda.
Jätkusuutlikkus – oluline osa ettevõtlusest. Ettevõte on juba pikka aega pööranud tähelepanu energiasäästule ja taasringlusele. 2023. aastal võeti rakendusele lisameetmed, mis aitasid ettevõttel vähendada CO -heidet 10,9% 2 võrra tarnitud KG kohta võrreldes eelmise aastaga. Peamine kokkuhoid tuli elektrienergia, pakendimaterjalide ja segajäätmete osas. Neljandat aastat järjest on ettevõtet edukalt auditeeritud ISO sertifikaatide saamiseks: ISO 22001 - toiduohutus; ISO 9001 - kvaliteet; 14001 - keskkond.
Eugesta Baltikumi osana on ettevõttel selge strateegia, mille peamised tugisambad on järgmised: väärtuslik tööandja – suurt tähelepanu pööratakse töötajale lisahüvitiste, õpikultuuri arendamise ja haridusliku töökeskkonna kaudu; komplekssed 3PL- ja finantslogistika lahendused; kaubamärgi arendus; Out-of-Home-kanali
Kommentaarid (0)