KAIU AUTO AS hetkeolukord
Juba 617 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 7 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
AS KAIU AUTO on asutatud ja alustas tegevust 1992.aastal. Põhitegevuseks on autotranspordi teenuste osutamine rahvusvahelistel ja siseriiklikel kaubavedudel. Teostame ka veo- ja sõiduautode remontteenust ning metsa ülestöötamist , tootmisruumide üürile andmist.
Aktsiaseltsi juhatus koosneb 2 liikmest. Juhatuse liikmed kuuluvad tegevjuhtkonda ning lepingud ei sisalda kompensatsiooni ametist lahkumisel.
Nõukogu liikmetele palka ei maksta. Juhatuse töötasude kogusumma 8 623 eurot, keskmine töötajate arv oli 1 ja nende töötasude kogusumma 8295 eurot.
2023.aasta tähtsamate tootmisnäitajate ja majandustulemuste võrdlus 2022. aastaga.
Käive 2023.aastal 59463 eurot ja vähenes võrreldes 2022 aastaga, selle tingis transportteenust pakkuvate veoautode arvu vähenemine.
Finantssuhtarvude võrdlus 2023 2022
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (käibevara/lühiajalised kohustised) 1,79 0,86
Likviidsuskordaja (käibevara-varud/lühiajalised kohustised) 1,79 0,86
Maksevalmiduskordaja (raha/lühiajalised kohustised) 1,28 0,34
Koguvõlgade kattekordaja (kohustised/kogu passiva) 0,28 0,28
Omakapitali võlasiduvus (kohustised/omakapital) 0,35 0,38
Autotransport on vaieldamatult mugavaim tänu oma uksest-ukseni vedudele. Ühegi teise transpordiliigi infrastruktuur ei ole nii hästi välja arendatud kui teedevõrk. Autoga pääseb vähemalt arenenud maades juba kõikjale, kus toimub inimtegevus. Autotransport on kiire. Tarneaega vähendavad nii juba eelpool nimetatud head teed kui ka võimalus vedada otse uksest-ukseni, ilma ümberlaadimisteta. Kuid leidub ka negatiivseid aspekte autotranspordi kasutamises. Number, mis iseloomustab näiteks teedel viimastel aastatel toimunud liiklusõnnetuste arvu, on ehmatav. Kuigi liiklusõnnetustes hävinenud kaubakogused ei ole võrreldavad inimeludega, võib siiski öelda, et õnnetused meie teedel mõjutavad ka autotranspordi arengut. Inimkond küll leiutab ja arendab kõikvõimalikku tehnoloogiat, et meie igapäevaelu mugavamaks ning kiiremaks teha, kuid nii mõnigi tehnikaalane tippsaavutus ei ole mõjunud meie looduskeskkonnale hästi. Selleks, et üldse rääkida autotranspordist kui tõusvast trendist, peame me mõtlema ökoloogilistele probleemidele sügavuti.
Autotranspordi kasutamine tekitab välismõjusid: mõjud nii keskkonnale kui ka inimeste tervisele. 17% kogu maailma kasvuhoonegaaside heitkogustest on tekkinud keskkonda sõidukite kasutamise tõttu. Autotranspodi poolt tekitatav õhusaaste jaguneb keemiliseks ja füüsiliseks.
Kui me ei taha teha tagasiminekut inimkeskkonna arengus, siis tuleb tehnoloogia poole pöördudes edasi minna. See tähendab, et kõik, mis keskkonnale halba mõju avaldab, tuleb vähehaaval kasutusest eemaldada ning asendada uue ning loodusõbralikuga. Autotranspordis tähendab see investeeringuid transpordivahenditesse, paarikümne aasta pärast peaks olema tänavapildist kadunud vanad, sinist suitsu välja ajavad autod, mis liiguvad nafta baasil loodavate kütuste abil. Uued, energiasäästlikud vesinik- ning elektriautod peaks aga selleks ajaks olema piisavalt töökindlad, et vastu pidada ka pikematel marsruutidel.
Rahvusvahelise autotranspordituru hooajalisust mõjutab negatiivselt suviste kollektiivpuhkuste aeg ning ka jõuludele järgneva puhkuste periood, mil veomahud vähenevad tuntavalt.
Kuna valuutaga tehingud viimastel aastatel ei ole toimunud ja pangalaene aktsiaseltsil Kaiu Auto ei ole, siis valuutakursside ja intressimääradega seonduvaid olulisi riske ei eksisteeri.
Ukraina sõja mõju majandustegevusele jäi väikeseks, sest kaubaveod Soomega ei katkenud.
2024.aastal jätkame senist majandustegevust .
Kommentaarid (0)