KUMA AS hetkeolukord
Juba 14 674 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 68 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,1 punktiga ja kommenteeritud 14 korda.
Tegevusaruanne 2023
Kuma AS on pikaajalise kogemusega ettevõte, mis on asutatud 1988. aastal algselt kooperatiivina Kuma. Esialgu alustati tegevust kirjastajana, 1993. aastal lisandus raadio ning 2001. aastal alustati ofsettrükiga. Ettevõtte peamiseks tegevuseks on ristsõnaväljaannete kirjastamine ja trükkimine.
Meie tuntumad tooted on ristsõnaajakirjad, sealhulgas Super Kuma, Kumake, Kooli Ruudud ja Rebase Ruudud, mida armastavad paljud lugejad
Eestis. Ristsõnaajakirju antakse välja ka Lätis, kus tuntumateks toodeteks on Kuminš, Super Kuma, Pratnieks, Lielas Rutis ja Vieglas. Lisaks omatoodetele pakub AS Kuma mitmesuguseid trükiteenuseid klientidele, sealhulgas raamatute, reklaamtrükiste, kataloogide, kalendrite ja tootepakendite kujundamist, küljendamist ja trükkimist. Ettevõtte toodangu sortiment on lai, hõlmates erinevaid kliendipõhiseid reklaamtooteid.
Peamised Finantsnäitajad (cid:127)Müügitulu: 2023. aastal kasvas müügitulu 11.5% 2,964,149 euroni (cid:127)Ärikasum: 2023. aasta ärikasum kasvas 38,3% võrra, 290,076 euroni (cid:127)Puhaskasum kasvas 49%, 267,097 euroni (cid:127)Varade kogumaht kasvas 16,6%, 2 064 117 euroni (cid:127)Kohustised suurenesid 50,3% 526,427 euroni (cid:127)Omakapital kasvas 8,2%, 1,537,690 euroni (cid:127)Tööjõukulud kasvasid 15.0%
Suhtarvud (cid:127)Puhaskasumi marginaal: 9.0% (2022: 6.7%) (cid:127)Ärikasumi marginaal: 9.8% (2022: 7.9%) (cid:127)Omakapitali rentaablus: 17.4% (2022: 12.6%) (cid:127)Varade tootlikkus: 12.9% (2022: 10.1%) (cid:127)Võlakordaja: 0.26 (2022: 0.20) (cid:127)Tööjõukulude osakaal: 43.5% (2022: 42.2%)
Valemid suhtarvude arvutamisel (cid:127)Puhaskasumi marginaal:puhaskasum/müügitulu*100 (cid:127)Ärikasumi marginaal:ärikasum/müügitulu*100 (cid:127)Omakapitali rentaablus:puhaskasum/omakapital*100 (cid:127)Varade tootlikkus: puhaskasum/varad kokku*100 (cid:127)Võlakordaja:kohustused kokku/varad kokku (cid:127)Tööjõukulude osakaal: tööjõukulud/müügitulu*100
Tegevused ja Saavutused (cid:127) Uued tooted: Laiendati tootevalikut ja teeme tööd, et 2024a oleks võimalus laiendada kohalolekut teistel Euroopa turgudel.
(cid:127) Efektiivsuse parandamine – tõhustasime ettevõtte sisemisi protsesse ja efektiivsust läbi erinevate IT lahenduste ja tootmisprotsesside optimeerimise.
See hõlmas ka uute masinate ja seadmete soetamist.
Tööjõukulud ja inimressursid (cid:127) Tööjõukulud: 2023. aastal olid tööjõukulud 1,290,224 eurot, mis sisaldab nii palkasid kui ka sotsiaalmakse. Töötajate keskmine arv oli 41, mis on veidi kõrgem kui eelmisel aastal.
(cid:127) Koolitus ja areng: suurendasime investeeringuid töötajate koolitusse ja arengusse, et tagada nende pädevus ja motivatsioon vastamaks ettevõtte kasvavatele nõudmistele.
Veebimüügi suurendamise plaanid
Kavatseme oluliselt suurendada oma veebimüügi osakaalu, keskendudes kaasaegsete web to print lahenduste arendamisele ja rakendamisele. Selle strateegia eesmärk on parandada kliendikogemust, laiendada kliendibaasi ja suurendada müügitulu. Peamised eesmärgid on: (cid:127) Veebipoe platvormi uuendamine: Kaasaegse ja kasutajasõbraliku veebipoe loomine, mis võimaldab klientidel hõlpsasti sirvida, kujundada ja tellida trükitooteid.
(cid:127) Web to print lahendused: integreerime "web to print" tehnoloogiad, mis võimaldavad klientidel kohandada trükitooteid veebis, sh fotoraamatud, kalendrid, fotomeened, visiitkaardid, brošüürid, plakatid ja muud trükised.
(cid:127) Turu ja kliendibaasi laiendamine: sihime uusi turge ja demograafilisi
Kommentaarid (0)