ACNIELSEN EESTI OÜ hetkeolukord
Juba 2587 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 246 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.
Tegevusaruanne 2023
NielsenIQ (NIQ) on ülemaailmne mõõtmis- ja andmeanalüütikaettevõte, mis on spetsialiseerunud tarbijakäitumise ja jaetrendide kohta ülevaate pakkumisele. Ettevõte on tuntud oma ulatuslike andmete kogumise ja analüüsimise võimaluste poolest, keskendudes sellele, kuidas tooteid ja kaubamärke jaemüügikeskkondades tarbitakse, ostetakse ja müüakse.
NielsenIQ pakub andmeid tarbijate eelistuste, ostuharjumuste ja turusuundumuste kohta. Need ülevaated aitavad ettevõtetel teha teadlikke otsuseid tootearenduse, turundusstrateegiate ja müügiprognooside kohta.
NielsenIQ tegutseb enam kui 100 riigis, võimaldades pakkuda laiaulatuslikku ülevaadet rahvusvahelise turu suundumustest, pakkudes samas ka konkreetsete piirkondade kohta kohalikku infot.
ACNielsen Eesti OÜ põhitegevus Eestis on turu-uuringute läbiviimine ja peamine tegevusala toiduainete ja esmatarbekaupade jaemüügiuuringud. Ettevõte viib läbi ka erinevaid tarbijauuringuid ja pakub lahendusi jaemüügipindade planeerimiseks.
Järgnevalt on välja toodud ACNielsen Eesti OÜ kolm peamist fookusvaldkonda: - Andmete kogumine ja analüüs: ACNielsen Eesti OÜ kogub andmeid erinevatest jaemüügikanalitest ja tarbijate käitumisest, kasutades erinevaid meetodeid nagu küsitlused, intervjuud ja jaemüügistatistika. Need andmed võimaldavad ettevõttel pakkuda põhjalikke ülevaateid Eesti turust ja tarbijateelistustest.
- Jaemüügisuundumused: Ettevõte jälgib jaemüügisuundumusi, analüüsides müügitulemusi ja turuosa erinevates kategooriates. See hõlmab nii traditsioonilisi jaemüügikanaleid kui ka e- kaubandust, pakkudes ülevaateid sellest, kuidas tooted Eestis liiguvad ja millised kategooriad on tõusuteel.
- Tarbijakäitumine: ACNielsen Eesti OÜ uurib Eesti tarbijate käitumist ja eelistusi, mis aitab klientidel mõista, kuidas elanikud tooteid ja teenuseid tarbivad. See hõlmab ka demograafilist ja psühhograafilist segmentatsiooni, mis võimaldab klientidel sihtida konkreetseid tarbijarühmi.
Lisaks korraldab ettevõte juba üle kümne aasta järjest parima uue toote konkurssi, mille raames uuritakse ja hinnatakse 20 kõige olulisemat toidu- ja kodukaupade kategooriat. 2022.a pikendati ettevõtte tunnustust “Pere-ja Töötajasõbraliku Ettevõtte” kuldmärgi tasemel ning ettevõte jätkab planeeritud tegevusi, et omandatud taset säilitada.
Alates 01.01.2015 on ACNielsen Eesti OÜ tegutsenud operatiivmudeli alusel, kus koostöös Euroopa regionaalse partneriga on jätkatud olemasolevate teenuste edasiarendamist rahvusvaheliste klientide tellimuste teenindamisel.
Peamised finantssuhtarvud: 2023 2022
Brutokasumi määr % 3 2
Puhas rentaablus% 3 2
Lühiajaliste kohustiste kattekordaja 2 2
ROA, % 12 6
ROE, % 25 13
Kommentaarid (0)