UNILEVER EESTI AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 6333 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 69 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga komme

UNILEVER EESTI AS hetkeolukord

Juba 6333 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 69 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

UNILEVER Eesti AS on kasvav tarbekaupade müügiga tegelev ettevõte, mille asukoht on aadressil Paldiski mnt 96, Tallinn.

UNILEVERI missioon on lisada elule vitaalsust. Me rahuldame inimeste igapäevaseid toitumise, hügieeni ja kehahooldusega seotud vajadusi toodetega, mis aitavad neil ennast hästi tunda, näha välja head ja saavutada elus rohkem.

Unilever Eesti AS on alates 1. jaanuarist 2022 kasutusele võtnud uue ärimudeli (“Cubes”). Ettevõte on sõlminud lepingu Unilever Europe BV ettevõttega kaupade tarnimiseks ja kohustuste määratlemiseks mõlema poole vahel. Unilever Europe BV on tarneahela ettevõte, mis vastutab kaupade tootmise ja tarnimise eest vastavalt ettevõtte tellimustele. Kauba transpordikulud klientidele sisalduvad nüüd ülekandehinnas. Unilever

Eesti on müügi- ja turundusstrateegia eest vastutav ettevõtte. Ettevõtted jagavad oma kombineeritud ärikasumit 70% Unilever Eesti AS-ile ja 30% UEBV-le.

Samuti võttis Unilever Eesti AS alates 1. jaanuarist 2022 kasutusele uue tarkvara SAP ERP, kus käsitletakse oma tegevust ja raamatupidamist.

Tänu sellele on ettevõte nüüdseks täielikult integreeritud Unileveri grupi protsessidesse erinevates funktsioonides.

Unileveri üksuse põhitegevus näitab hooajalisust, kuna iga aasta teises ja kolmandas kvartalis on selge ja järjepidev müügi ja kasumi suurendamise muster ning esimeses ja neljandas kvartalis väiksem müük ja kasum. Selle põhjuseks on jäätisehooaeg ja ettevõtte suurus Eestis, kus jäätised moodustavad 60% kogu äritegevusest.

(Majandus)üksusel on piiratud avatus valuutakursside muutustele, kuna (majandus)üksus tegutseb ainult kohalikul turul ning ostab ja müüb kohalikus valuutas. Siiski on ta avatud vahetuskursi muutustele, mis toimuvad UEBV puhul, kes on tarneahela ettevõte, kes ostab tooraineid ja pakendab ning toodab kaupu.

Ettevõte minimeerib oma intressiriski, olles cashpooling programmi partner. 2023. aasta jooksul oli intressitulu positiivne.

UNILEVERIS töötab keskmiselt 16 inimest, eelmisel aastal töötas 15 inimest.

Riskid olid tarneahela kindlusega, kallineva toorainega. Tööturul suuri muutusi ei toimunud ja vajalikud ametikohad said plaanipäraselt täidetud.

Märkimisväärseid muutusi personalis ei toimunud ja pole ka plaanis 2024 aastal.

Kohtuvaidlusi ei olnud 2023 ega ka mitte hetkel.

Kui me mõtleme viimase kahe majandusaasta (2022/2023) üle, siis on FMCG-sektor läbinud keerulisi aegu, mida iseloomustab märkimisväärne mahu langus. Selle suundumuse taga oli peamiselt kogu tööstusharus rakendatud hinnatõus, mis mõjutas tarbijate ostumustreid läbi kuude.

Oluline mõju oli märgatav jäätise kategoorias, kus mahtude vähenemine oli suurem. Vaatamata nendele probleemidele rakendasime tõhusalt meie strateegilisi hinnakujundusalgatusi, mille tulemuseks oli tugev finantstulemus.

Vastuseks mahu vähenemisele suurendasid meie kliendid müügiedendustegevust, mille eesmärk oli müügi stimuleerimine. Need jõupingutused on aidanud kaasa turu dünaamika säilitamisele.

Vaadates aastani 2024, oleme optimistlikud tööstuse taastumispotentsiaali suhtes. Tarbijate ja klientide käitumine näitab positiivset suunda mahu kasvu suunas. Eeldame, et 2024. aasta tähistab mahtude taastumise algust, mis loob aluse jätkusuutlikule kasvule järgnevatel aastatel.

Oleme jätkuvalt pühendunud oma strateegiate kohandamisele vastavalt arenevale turudünaamikale ja tagame, et meie finantseesmärgid saavutatakse paindlikkuse ja innovatsiooniga.

Strateegiline hinnakujundus ja allahindlused: - 2023. aastal suutsime toime tulla hinnatõusuga ja klientidele suuremate allahindluste pakkumisega, tagades samal ajal kasumlikkuse terve kasvu. See saavutati hoolimata eeldatavast mahu vähenemisest.

Mahu ja kasumlikkuse fookus aastaks 2024: - Meie strateegia 2024. aastaks on potentsiaalse mahu suurenemise saavutamine hindade ja soodushindade valikulise alandamise kaudu, kus see on võimalik. Eeldame, et mahu kasv võimaldab meil saavutada suuremat kasumit.

Käesolevas kokkuvõttes on esitatud peamised meetmed ja tulevikustrateegiad, keskendudes samal ajal kasumlikkusele ja mahu kasvule.

Peamised 2023 2022 finantssuhtarvud

Müügitulu 10 571 943 10 851 117

Tulu muutus -2,58% 30,47%

Puhaskasum/kahjum 623 203 358 532

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.