ELISA EESTI AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Kuidas tehisintellekti abil luua tõhusam ja parem klienditeenindus? Elisa on taaskord võtnud juhtrolli innovatsioonis ning tõi oma teenindusroboti Annika uuele

Elisa veab jälle innovatsiooni: Teenindusrobot Annika tuvastab nüüd võrgus ja teenustes rikkeid

Kuidas tehisintellekti abil luua tõhusam ja parem klienditeenindus? Elisa on taaskord võtnud juhtrolli innovatsioonis ning tõi oma teenindusroboti Annika uuele tasemele, võimaldades tal nüüdsest tuvastada võrgus ja teenustes esinevaid rikkeid. See samm muudab kliendikogemuse veelgi sujuvamaks ja tõhusamaks.

Elisa teenindusrobot Annika on olnud tehisintellekti maailmas juba alates 2018. aastast, alguses pakkudes kirjalikku ja hiljem ka kõneteenindust. Kuid tänavu saavutas Annika uue verstaposti, kui tema oskused laienesid võrgu ja teenuste monitoorimise valdkonda. See tähendab, et tehisintellekt aitab tuvastada võimalikke rikkeid ning anomaaliaid Elisa teenustes ja võrgus ning teavitab spetsialiste võimalikest probleemidest koos nende asukohaga Eesti kaardil.

Elisa telekomiteenuste juhi Mailiis Ploomanni sõnul on Annika suutnud oma oskusi järk-järgult laiendada ning uued lisafunktsioonid võimaldavad veelgi paremini jälgida teenuste toimivust ja reageerida võimalikele probleemidele. See on eriti oluline Elisa jaoks, kes jälgib oma teenuste toimivust reaalajas ööpäevaringselt ning soovib klientidele pakkuda parimat võimalikku teenindust.

Annika kasutab erinevaid klassifikaatoreid, et tuvastada anomaaliaid ja probleeme. Näiteks tuvastab ta probleemi kliendi kõnest, klassifitseerib selle ning edastab info spetsialistidele. Lisaks aitab Annika analüüsida teenuste kohta saabuvate kõnede hulka ning võrdleb neid varasemate aegadega, et tuvastada võimalikke muutusi või rikkeid teenuste töös.

Tehisintellekt ja teenindusrobot Annika on Elisa ja MindTitani koostöös loodud lahendus, mis on aastatega arenenud ning saavutanud olulisi verstaposte klienditeeninduse tõhustamisel. Annika oskused on laienenud alates kirjalikust ja kõneteenindusest kuni võrgu ja teenuste monitooringuni, mis on oluline samm Elisa eesmärgi suunas pakkuda klientidele parimat võimalikku teenust ning lahendada võimalikud rikked võimalikult kiiresti ja tõhusalt.

Tutvu meie tegemistega lähemalt!

Vaata rohkem

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

ELISA EESTI AS tegevusaruanne 2023

Majandustegevus  Elisa Eesti AS (edaspidi Elisa) on Elisa Oyj kontserni kuuluv meelelahutus, IT- ja telekommunikatsiooniettevõte. Elisa on Eestis üks mobiilside
ssb.ee
Majandustegevus Elisa Eesti AS (edaspidi Elisa) on Elisa Oyj kontserni kuuluv meelelahutus, IT- ja telekommunikatsiooniettevõte. Elisa on Eestis üks mobiilside turuliidritest, 2023. aasta lõpuks oli Elisal mobiilsidekliente 702 000. Elisa käive ulatus 2023. aastal 225,6 miljoni euroni. Elisa puhaskasum oli 2023. aastal ligi 12,5 miljonit eurot ja puhasrentaablus 6%. 2022. aastal olid vastavad näitajad 10,8 miljonit eurot ja 11%. 2023.a. Elisa täiendas ettevõtte juhatust ühe liikme võrra, kelle kaasamine võimaldab jätkata selge visiooni ja tugeva ettevõttena, milleks on ambitsioon saada Eesti

Mis firma see Elisa on

Ei soovita Elisat mitte kellelegi. Kirjalikku suhtlust nad ei armasta. Klient pole nende jaoks mitte keegi. Garantiid telefonidele pole minul kunagi kehtinud. E
ssb.ee
Ei soovita Elisat mitte kellelegi. Kirjalikku suhtlust nad ei armasta. Klient pole nende jaoks mitte keegi. Garantiid telefonidele pole minul kunagi kehtinud. Esitatakse ülisuuri remondiarveid (pisiveaga viisin telefoni garantiiremonti, see töö oleks Mati telefonipoes tehtud ootetööna ära 69€ eest). Viisin Elisasse kuna arvasin, et uus ja kallis telefon ning kehtib garantii ka peale garantiiremonti. Asendustelefoni nad ei saanud sobivat pakkuda. Mul Samsung aga pakuti Nokiat, kuhu polnud võimalik mu telefonist isegi appe ümber laadida. Minu telefoniks on 1900€ maksnud Samsung Fold 4. Sellist

Seiklus keset innovatsiooni: Kas Elisa võiks olla sinu järgmine tööandja?

Kas oled valmis seikluseks, mis viib sind läbi innovatsiooni ja avab uksi uute võimaluste maailma? Astu sisse Elisa uksest ja avasta põnevus, mida pakub igapäev
ssb.ee
Kas oled valmis seikluseks, mis viib sind läbi innovatsiooni ja avab uksi uute võimaluste maailma? Astu sisse Elisa uksest ja avasta põnevus, mida pakub igapäevane koostöö ühes Eesti juhtivas tehnoloogiaettevõttes. Alates esimesest hetkest, kui jalutad Elisa ukseläve üle, tervitab sind õhkkond täis uuenduslikkust ja inspiratsiooni. See pole lihtsalt töökoht – see on keskkond, kus igapäevaselt koged midagi uut ja põnevat. Siin ei ole miski võimatu, sest Elisa on tuntud oma võimekuse poolest ellu viia unikaalseid ja nutikaid ideid. Töötab siis meie meeskond ajast ja kohast sõltumata, et tuua

Elisa - Elamustest tulvil! Kes me oleme ja millega tegeleme?

Elisa on rohkem kui lihtsalt telekommunikatsiooniettevõte – me oleme sinu kaaslane igapäevaelu seiklustes. Me usume, et elu on täis võimalusi ja hetki, mis vaja
ssb.ee
Elisa on rohkem kui lihtsalt telekommunikatsiooniettevõte – me oleme sinu kaaslane igapäevaelu seiklustes. Me usume, et elu on täis võimalusi ja hetki, mis vajavad avastamist ning jagamist. Just sellest mõttest lähtuvalt pakume mitmekülgseid teenuseid, mis võimaldavad sul luua unustamatuid mälestusi, kogeda teravaid emotsioone ning elada elu täis põnevust ja rõõmu. Olgugi et suur osa meie elamustest tuleneb suurtest seiklustest ja ekstreemsetest kogemustest, ei piirdu need vaid adrenaliinirohketega. Meie jaoks võib elamus olla ka naeruõhtu sõpradega, sügav vestlus kaugel elava lähedasega või

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.