Mis firma see Elisa on
Ei soovita Elisat mitte kellelegi. Kirjalikku suhtlust nad ei armasta. Klient pole nende jaoks mitte keegi. Garantiid telefonidele pole minul kunagi kehtinud. Esitatakse ülisuuri remondiarveid (pisiveaga viisin telefoni garantiiremonti, see töö oleks Mati telefonipoes tehtud ootetööna ära 69€ eest). Viisin Elisasse kuna arvasin, et uus ja kallis telefon ning kehtib garantii ka peale garantiiremonti. Asendustelefoni nad ei saanud sobivat pakkuda. Mul Samsung aga pakuti Nokiat, kuhu polnud võimalik mu telefonist isegi appe ümber laadida. Minu telefoniks on 1900€ maksnud Samsung Fold 4. Sellist asendustelefoni ma kahjuks võtta ei saanud. Oleks siis Samsungi vähemalt pakutud aga ei. Õnneks oli kodus üks vana Samsung, mida sain kasutada. Mõni päev hiljem sain närvilise kõne kuskilt Elisa hooldustöökojast, öeldi, et garantiid nad ei tee (mul telefon lihtsalt loobus ühel hetkel juhtmega laadimisest), kuna telefon on väidetavalt mehaaniliselt viga saanud.Kahjuks ei teadnud ma sellest küll ise midagi, muidu oleksin ju ka seda kohe maininud, kui telefoni garantiiremonti tõin. Helistades ja kirjutades ning igal pool on nad maininud koguaeg, et ma oleks justkui hooldustööd tellinud - garantiiremont neidle ei sobi. Hooldustööd ma aga tellinud ei ole. Remondi summa oli üle 1100€. Ma ütlesin telefonis, et see on liiga suur summa ja ma pole nõus remondiga, kuna telefongi ei kaksa enam niipalju. Seega, kui kindlustus on peal, siis võtaksin uue garantiilise telefoni. Ikka nad tegid selle korda (ma ei tea, kui korras see on ja kas garantii sellele ka veel kehtib peale nende juures remonditöid, kuna nad ei ole nõus mulle kirjalikult seda kinnitama). Samuti küsisin tööde täpset maksumust rida realt koos varuosadega, kas seda pole mulle saadetud. Nüüd saatsid sõnumi, et kui ma telefonile järgi ei lähe, siis pean tasuma iga viivitatud päeva eest 2.67€ hoiutasu. Ma pole neile ju telefoni hoiule viinud. Vastasin, et pole selle eest nõus maksma. Püüdsin Rocca Al Mare esindusest telefoni siis kätte saada 4.02.2024, kuid ei antud, küsiti mingisugust 160€. Ütlesin, et arveldan ülekandega, pangu Elisa arve teele. Nüüd 6.02.2024 helistati ja kästi 165€ kaasa võtta ning telefon ära viia esindusest (juba hoiutasu peale tiksunud, kuigi see pidi nende ähvarduse alusel hakkama alles tänasest). Ähvardati ka, et kui 3 kuu jooksul telefoni ära ei vii, on Elisal õigus see endale võtta. Ma pakkusin neile välja juba nädal tagasi, et jätku see telefon endale ja lõpetagu liising. Võtaksin uue telefoni. Aga ei, nad pole nõus. Ja arvet ka ei saada, et saaksin tasuda ning telefonile järgi minna uuesti. Elan Laulasmaal ja suhtkulukas on Tallinna sõita mitmendat korda Elisasse mõttetult. Kas seda ettevõtet ei saaks ükskord juba sulgeda, saan aru, et peale minu on veel oi-oi kui palju Elisa kliente, kes tunnevad, et saavad selle eest Elsiaslt koguaeg karistada. Mina arvan, et Elisa on eksinud protseduurireeglite vastu. Kuna Nutikindlustust maksan IF-ile mina ja samuti maksan järelmaksu telefoni eest mina, siis oleks pidanud minuga tegevused kooskõlastama ja alles seejärel toimetama. Hetkel seda ei tehtud. Huvitav, kui madalale nad oma käitumisega veel langevad? Häbi peaks olema. Neil saab olema väga pikk tee minna, kuna ka klienditeenindajad kellega Rocca al Mare elisa müügipunktis suhtlema pidin, ei näidanud välja professionaalsust ning ei soovinud klienti teenindada. Samuti ei olnud nad nõus, et kirjutame peakontorisse koos klienditeenindaja ametlikult e-postilt minu sõnumi Elisale. Oleksin üle kontrollinud selle, kuna juba telefoni garantiitöösse vastu võttes tehti vigu, ei eöldud mulle, et telefonilö on veel mingid nähtavad vigastused peale selle, et juhtmega ei laadinud. Eks annan siin ka teada, kuidas see asi lõpuks laheneb. Mul telefoniga tarvis tööd teha aga nad hoiavad seda kinni ja arvet ka ei esita. Ütlesid, et mingu ma Tarbijakaitsesse. Kui lahendust ei leia, eks siis peab minema. Kirjutage oma kogemustest. Vaatan, et Google review -d ongi põhiliselt üdini negatiivsed hindega 1.
Kommentaarid (0)