PÄRNU VESI AS hetkeolukord
Juba 4154 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 40 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,5 punktiga ja kommenteeritud 12 korda.
Tegevusaruanne 2023
Üldist
AS Pärnu Vesi põhitegevusaladeks on klientide varustamine joogiveega ning reovee ärajuhtimine ja puhastamine.
Ettevõte on määratud vee-ettevõtjaks Pärnu linnas, Pärnu linna asustusüksuses ja Paikuse ning Audru osavaldades, Häädemeeste vallas (Kalevi tänaval) ning võtab vastu/puhastab reovett ja varustab joogiveega Tori vallas Sindi linna, Sauga alevikku ja Tammiste küla ning võtab vastu reovett Häädemeeste vallas Reiu külast.
Meie missioon
Pakume kvaliteetset joogivett ja hoiame keskkonna puhtana.
Meie visioon
Pärnu Vesi on parimat veeteenust pakkuv ja oma töötajaid väärtustav, jätkusuutlik regionaalne vee-ettevõte
Meie väärtused (cid:127) Oleme kliendikesksed (cid:127) Oleme kompetentsed (cid:127) Hoolime keskkonnast (cid:127) Töötame meeskonnana (cid:127) Täidame lubadusi (cid:127) Oleme arengule suunatud
Juhtimine
Pärnu Vesi AS-i kõik aktsiad kuuluvad Pärnu linnale. Aktsiaseltsi kõrgeim juhtimisorgan on aktsionäride üldkoosolek. Üldkoosolek valib kuni 6 liikmelise nõukogu, kes omakorda valib aktsiaseltsi igapäevase majandustegevuse korraldamiseks juhatuse. Seltsi juhatajana/juhatuse liikmena tegutses aruandeperioodil Leho Võrk.
Ühinemine OÜ-ga Sindi Vesi
Ajalooliselt on Pärnu linna vahetus naabruses olevate Tori valla asumite vee- ja kanalisatsioonivõrk ühendatud Pärnu linna süsteemidega ning üle 80% OÜ Sindi Vesi klientide vee- ja kanalisatsiooni teenus on tagatud AS
Pärnu Vesi varadega.
2023. aastal viidi lõpule ühinemiseks vajalikud tegevused ning 16. novembril 2023 aastal kiitsid Pärnu Linnavolikogu ja Tori Vallavolikogu heaks ühinemislepingu. Ettevõtete ühinemine viiakse lõpule registrikande tegemisega 2024. aastal. Ettevõtte nimeks jääb AS Pärnu Vesi ja aktsiad
Kliendid jagunevad 80% Pärnu linnale ja 20% Tori vallale.
Ettevõtte ligi 8,7 tuhandest kliendist moodustavad suurima osa erakliendid ja eramajapidamised, mida on kokku ca 7,1 tuhat klienti, teise suurema kliendigrupi moodustavad korteriühistud (ca 0,9 tuhat klienti) ja erinevad äriettevõtted ja asutused (ca 0,7 tuhat klienti). Enamikule klientidest osutab ettevõte nii vee- kui kanalisatsiooniteenust, siiski on ka teatud osa kliente, kes kasutavad vaid vee või kanalisatsiooniteenust.
Klientide ootustele vastav klienditeenindus on ettevõtte üks peamisi eesmärke. Meie jaoks on oluline saada jooksvat tagasisidet oma teeninduse kvaliteedile. Seetõttu küsime pidevalt klientidelt oma tööle hinnangut.2023. aastal saadeti klientidele 1 578 küsitlust, vastati 330 (21%). Küsitluse järgi oli soovitajaid 281 (85%), negatiivseid 22 (7%) vastust ning kokku 2023. aasta soovitusindeksiks oli 78,5%. Rahulolu küsitluse tulemused
Kommentaarid (0)