OPTIPRO OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 4642 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 31 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga komme

OPTIPRO OÜ hetkeolukord

Juba 4642 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 31 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

OÜ OptiPRO põhitegevusalaks on optikakaupade jaemüük, prillide valmistamine ja nägemiskontrolli teostamine. Tegutsetakse Eesti turul kaubamärgi all Pro Optika. 2023 aasta lõpuks oli OptiPRO OÜ-l 18 kauplust.

2023 aasta müügitulu oli 7 017 735 eurot, mis kasvas võrreldes 2022 aastaga 9%.

Samas kasvasid kauba-, tööjõu- ja mitmesugused tegevuskulud, millest tingituna teenis ettevõte vähem puhaskasumit, kui 2022 aastal. Alljärgnevalt on välja toodud 2022 ja 2023 peamised finantsnäitajad ning -suhtarvud:

Majandusaasta 2022 2023

Müügitulu eurodes 6 412 616 7 017 735

Müügitulu kasv % 15 9

Ärikasum eurodes 588 742 529 066

Ärikasumi marginaal % 9,2 7,5

Puhaskasum eurodes 560 730 506 796

Puhaskasumi marginaal % 8,7 7,2

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 13,1 12,4

ROA ehk varade tootlus % 10,4 8,9

ROE ehk omakapitali tootlus % 11,1 9,5

Ärikasumi marginaal = Ärikasum/ Müügitulu

Puhaskasumi marginaal = Puhaskasum/ Müügitulu

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja = käibevara/lühiajalised kohustused

ROA = Puhaskasum/varade väärtus

ROE = Puhaskasum/omakapitali väärtus

Töötajate keskmine arv 2023.a. oli 76 inimest (taandatud täistööajale), 2022 aastal 76.

Palgakulud olid 2023 aastal 2 170 917 eurot ja 2022 aastal 1 882 132 eurot, mis tähendab 15% palgakulude kasvu ühe täisajale taandatud töötaja kohta.

2023 aasta tõi endaga kaasa hulgaliselt väljakutseid. Maailmamajanduses valitses keeruline periood ja Eesti majanduskasv oli languses. Inflatsioon küll aeglustus, aga soovitud 2%-ni jõuda ei õnnestunud. Kõrged intressimäärad ja suur inflatsioon mõjutasid inimeste ostujõudu. Suurenenud energia- ja kütusehinnad, tugev palgasurve ning teised sisendhinnad avaldasid tugevat mõju ettevõtte kasumile. 2024 aasta esimeses pooles

Eesti majanduslangus jätkus ning viimaste majandusprognooside kohaselt on paranemist oodata alles 2025 aastal.

OÜ OptiPRO (emaettevõte) omab 100%-st osalust tütarettevõttes OÜ Viljandi Optika.

Tütarettevõte tegeles teenuste osutamisega oftalmaloogia valdkonnas. Seoses haigekassa uue lepingu mitte saamisega uueks perioodiks 2023 aastal tegevust tütarettevõttes ei toimunud. 2024 majandusaastal liidetakse tütarettevõte OptiPRO OÜ-ga

Seoses Eesti optikaturu konkurentsi tihenemisega ja konkurentsi muutustega turul otsustati omandada Optiland Eesti OÜ, mis omab Pere Optika kaubamärki ja 33 kauplust üle Eesti. Osade ostu-müügileping sõlmiti 2024 märtsis. Konkurentsiametilt on saadud nõusolek koondumiseks.Tehing jõustub juunis 2024. Pro Optika ja Pere Optika jätkavad eraldi kaubamärkide all tegutsemist, et pakkuda laia valikut optikatooteid erinevatele tarbijagruppidele ning kindlustada turuosa tihenevas konkurentsis Eesti turul.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.