ARTWERK OÜ hetkeolukord
Juba 94 686 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 40 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2023
Sissejuhatus
Artwerk OÜ on asutatud aastal 1996. Ettevõte on kasumlikult tegutsenud seni kõigil tegevusaastatel välja arvatud 2 covid aastat.
Põhitegevusvaldkonnad on algusest peale turunduse ja reklaamialaste teenuste osutamine ning aastal 2013 lisandunud tööstuslike LED valgustite ja LED ekraanide tootmine/maaletoomine ja hulgimüük.
Käive
Käive oli aasta lõpuks 236 147 eurot ja puhaskasum 32 245 eurot.
Töötajad 2022. aastal on tehtud töötajatele kulutusi koos sotsiaalmaksuga kokku 69 166 eurot. Töötasud jagunevad aruandes tööjõukulud 48 329 eurot ning muud teenused summas 20 837 eurot. See tuleneb sellest, et töölepinguga töötajaid oli 3 ning 3 töötajat on püsivas ja usaldusväärses koostöös, pakkudes teenust.
Juhatus koosnes 1 liikmest, seejuures juhatuse esimees tegutseb ka ettevõtte tegevjuhina.
Juhatuse liige ei saanud aruandeaastal juhatuseliikme tasu. Juhatuse liige ei saa ettevõttelt pensioniga seotud õigusi. Juhatuse liikmel ei ole õigus saada lahkumishüvitist.
Investeeringud 2023.a. suuremaid uue otstarbega investeeringuid põhivaradesse ei tehtud. Ettevõte vahetas välja olemasoleva transpordivahendi. Peamiselt võetakse investeerimise otsuseid vastu jooksvalt vastavalt tekkivale vajadusele ja regulaarselt seondub see eelkõige tarkvara uuendamise ning arvutitehnilise pargi uuendamisega, kuna need on meie poolt pakutavate teenuste juures primaarse tähtsusega.
Tulevased perioodid
Ettevõttel on kaks põhitegevussuunda: turunduse ja reklaamialane täisteenus ning LED valgustite ja ekraanide tootmine/maaletoomine ja hulgimüük. Eesmärgiks on olla klientidele parim partner, osutades usaldusväärset ja kvaliteetset teenust ning pakkudes valdkonna tippkvaliteedi ja parimate efektiivsusnäitajatega tooteid parima hinnasuhtega.
Turunduse valdkonna kasvuvõimalused peituvad olemasolevate klientide mahtude kasvus ja uute klientide usalduse võitmises. Turunduse valdkond on esmase prioriteediga.
LED valgustite valdkonnas on areng olnud stabiilne. Tootevalik on järjest laienenud ja covid perioodil ümber kujundatud logistikaskeemid lubavad pakkuda kvaliteetseid ja kõrge efektiivsusega tooteid väga konkurentsivõimelise hinnaga ka parinädalase tarneajaga.
Kommentaarid (0)