BALTI BUSSI GRUPP AS hetkeolukord
Juba 3258 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 36 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
AS BALTI BUSSI GRUPP
TEGEVUSARUANNE
AS BALTI BUSSI GRUPP põhitegevusalaks on autobusside ning mootorsõidukite ost, müük ja vahendus.Kõrvalharudena pakume autobussidele remontteenust koos vajaminevate varuosade ning tarvikutega. Varuosi, esi-, külje- ning ukseklaase, keredetaile, istmekangast ja muid tarvikuid pakume nii jae- kui hulgimüügina. Kahepoolse lepete tulemusena pakume Eestis Pilkington Automotive toodangut.
2005.a. sõlmiti pikaajaline tarneleping Tsehhi Vabariigi bussitootmisfirmaga SOR Libchavy uute autobusside SOR tarnimiseks Baltikumi.
Koostöö on jätkuv.
Koostöö jätkub ka Läti ettevõttega, kes teostab busside pealisehitust.
Lisaks pakume Slovakkias ja Türgis valmistatud IVECO alusvankrile ehitatatud autobusse.
Kasutatud autobusside (esmasest registreerimisest 10 ja vähem aastat) müük on jätkuvalt languses. Kuna koroona ajal uusi turismibusse ei toodetud, siis hetkel on kasutatud turismibusside nõudlus väga suur ja hinnad kõrged. Hüppeliselt on tõusnud ka uute busside hinnad. See trend tundub kahjuks jätkuvat seoses uute nõuetega bussidele, komponentide hinnatõusu, kõrgete intresside ja muude kulude kasvu tõttu.
Jätkuvalt soovime pakume autobussidele nii uusi kui kasutatud varuosi, remonditeenust ning esiklaasivahetusi kõikidele bussimarkidele.
Oleme püüdnud hoida laos enimküsitud ning –vajaminevaid esiklaase ning varuosi .
Finantssuhtarvud 2023 2022
Müügitulu 5 224 430 4 274 614
Puhaskasum 447 758 594 398
Puhasrentaablus 8,57% 13,91%
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 29,87 52,02 varade puhasrentaablus 6,66 9,54 2023.a. lõpuks on as BALTI BUSSI GRUPP töötajate arv 8.
Juhatuse liikmetasu ei maksta.
2024. aastal kaubanduslik tegevus jätkub.
Juhatuse hinnang: Tunneme, et meie klientidel ei ole lihtne kõrgemate intresside ja kallinevate hindadega kaasa minna. Samas on keeruline juba olemasolevale tasemele alla jääda. Olukorra jätkudes tekib siiski suurem huvi kasutatud turismibusse hankida. Liinibusside osas määravad busside varustuse ja vanuse riigihangete nõuded.
Praeguse trendi jätkudes kasvavad ka riigi kulud.
.
Kommentaarid (0)