DUSCHY MARKETING OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 1239 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 186 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga komm

DUSCHY MARKETING OÜ hetkeolukord

Juba 1239 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 186 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

OÜ Duschy Marketing alustas oma tegevust 1997 aastal. Põhitegevus on tööstuskaupade jae- ja hulgimüük dushiruumide ja vannitubade tarbeks, sh. sanitaartehnika, soojus- ja elektriseadmed.

Alates märtsist 2021 on OÜ Duschy Marketing uueks omanikuks rootsi ettevõte Duschprodukter Sweden AB.

2024. aasta realiseerimise netokäive oli 1 299 tuhat eurot, mis on suurenenud võrreldes eelneva aastaga 11,7%.

2024. aasta realisatsiooni põhiosa moodustas Eesti turg 1 058 tuhande euroga, Leedu turg 155 tuhande euroga ja Läti turg 86 tuhande euroga.

OÜ Duschy Marketing brutokasumiks kujunes 592 tuhat eurot, mis on 61% suurem kui eelmisel aastal. Brutokasumi määra suurenemine oli tingitud sisseostetavate kaupade madalamast hinnast ja kõrgemast müügihinnast.

Ettevõtte 2024. aasta puhaskasum moodustas 99,5 tuhat eurot.

2024. aastal uuendati toodete sortimendis käsiduššide, dušikomplektide, väliduššide, dušikardinate, dušivaipade ja aksessuaaride disaini. Müügi edendamiseks panustati jätkuvalt uute klientide leidmisele ja olemasolevate hoidmisele ning toodete aktiivsele reklaamile kauplustes.

Peamised finantssuhtarvud 2024 2023

Müügitulu 1 298 940 1 163 398

Tulu kasv 11,7% -4,5%

Brutokasumi määr 45,6% 31,5%

Puhaskasum 99 527 86 397

Kasumi kasv 15,2% 19,0%

Puhasrentaablus 7,7% 7,4%

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 5,1 4,2

ROA 7,2% 6,8%

ROE 8,5% 8,0%

Kaubanduses on järjest tugevamalt tunda andnud energiakriisi ja suurenenud inflatsiooni mõju, mis on põjustanud vähenenud nõudluse.

Käesolevaks hetkeks ei ole ettevõtte juhtkond faktipõhiselt tuvastanud tagasilööke ettevõtte majandustegevuse toimivuses, tarneahelas ja kaupade realisatsioonis. Samas võttes arvesse signaale ümbritseva globaalse majanduskeskkonna halvenemisest, ei ole võimalik üheselt ja selgelt välistada negatiivsete mõjude ulatumist ka ettevõtte igapäevasesse majandustegevusse. Juhul kui negatiivne stsenaarium realiseerub, on juhtkonna hinnangul ettevõttel piisavalt ressursse viidatud olukorraga toime tulemiseks.

OÜ Duschy Marketingi põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on suurendada müüki ning kindlustada olemasolevat positsiooni siseturul.

Suuremat tähelepanu pöörata müügitööle lõpptarbijaga, samuti tarnetähtaegade kinnipidamisele ja jätkata uute suhete arendamist potentsiaalsete klientidega.

Kauba hinna ja kvaliteediga on OÜ Duschy Marketing täiesti konkurentsivõimeline.

OÜ Duschy Marketing juhatuse liikmetele on aruandeaastal makstud töötasu 44 376 eurot. Kekmine töötajate arv oli 6 ning nende palkade ja lisatasude kogusumma oli 131 076 eurot.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.