DUSCHY MARKETING OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
DUSCHY MARKETING OÜ hetkeolukord
Juba 937 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 186 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
OÜ Duschy Marketing alustas oma tegevust 1997 aastal. Põhitegevus on tööstuskaupade jae- ja hulgimüük dushiruumide ja vannitubade tarbeks, sh. sanitaartehnika, soojus- ja elektriseadmed.
Alates märtsist 2021 on OÜ Duschy Marketing uueks omanikuks rootsi ettevõte Duschprodukter Sweden AB.
2022. aasta realiseerimise netokäive oli 1 219,8 tuhat eurot, mis on vähenenud võrreldes eelneva aastaga 1,22%.
2022. aasta realisatsiooni põhiosa moodustas Eesti turg 1 218,6 tuhande euroga.
OÜ Duschy Marketing brutokasumiks kujunes 371 tuhat eurot, mis on 8,4% väiksem kui eelmisel aastal. Brutokasumi määra vähenemine oli tingitud sisseostetavate kaupade hinnatõusust.
Ettevõtte 2022. aasta puhaskasum moodustas 72,6 tuhat eurot.
2022. aastal uuendati toodete sortimendis käsiduššide, prill-laudade, prügikastide, dušivaipade ja aksessuaaride disaini. Müügi edendamiseks panustati jätkuvalt uute klientide leidmisele ja toodete reklaamile kauplustes.
Peamised finantssuhtarvud 2022 2021
Müügitulu 1 218 620 1 234 860
Tulu kasv -1,22% 0,85%
Brutokasumi määr 30,8% 38,8%
Puhaskasum 72 608 148 221
Kasumi kasv -51,0% -18,0%
Puhasrentaablus 5,95% 12,0%
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 4,4 3,29
ROA 5,95% 12,35%
ROE 7,34% 16,18%
Kaubandus on üks vähestest valdkondadest, kus hoolimata hindade väga kiirest kasvust on majapidamised suutnud säästmise vähendamise arvelt siiani oma tavapärast tarbimist jätkata. Kuid aasta teises pooles andis juba tugevamalt tunda energiakriisi ja suurenenud inflatsiooni mõju, mis vähendas nõudlust.
Käesolevaks hetkeks ei ole ettevõtte juhtkond faktipõhiselt tuvastanud tagasilööke ettevõtte majandustegevuse toimivuses, tarneahelas ja kaupade realisatsioonis. Samas võttes arvesse signaale ümbritseva globaalse majanduskeskkonna halvenemisest, ei ole võimalik üheselt ja selgelt välistada negatiivsete mõjude ulatumist ka ettevõtte igapäevasesse majandustegevusse. Juhul kui negatiivne stsenaarium realiseerub, on juhtkonna hinnangul ettevõttel piisavalt ressursse viidatud olukorraga toime tulemiseks.
OÜ Duschy Marketingi põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on suurendada müüki ning kindlustada olemasolevat positsiooni siseturul.
Suuremat tähelepanu pöörata müügitööle lõpptarbijaga, samuti tarnetähtaegade kinnipidamisele ja jätkata uute suhete arendamist potentsiaalsete klientidega.
Kauba hinna ja kvaliteediga on OÜ Duschy Marketing täiesti konkurentsivõimeline.
OÜ Duschy Marketing juhatuse liikmetele on aruandeaastal makstud töötasu 42 620 eurot. Kekmine töötajate arv oli 7 ning nende palkade ja lisatasude kogusumma oli 139 807 eurot.
DUSCHY MARKETING OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?