NÄDALINE OÜ hetkeolukord
Juba 2691 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
OÜ Nädaline 3 2023. a TEGEVUSARUANNE
OÜ Nädaline põhitegevus on jätkuvalt maakonnalehe Raplamaa Sõnumid väljaandmine. Selle kõrvalt oleme jõudu- ja võimalustmööda tegelenud ka muu kirjastustegevusega. 2023. aastal jätkasime Kehtna valla infolehe Valla Vaatleja trükiks ette valmistada, vahendasime ka trükiteenust ja postitust.
Kui 2021. aasta oli Raplamaa Sõnumite jaoks tõsisema digipöörde alguseks ja 2022.
oli juba aktiivseks muudatuste elluviimise ajaks, siis 2023 tõi kaasa esimese raske tagasilöögi. Üheks põhjuseks oli kindlasti see, et me ei osanud ära kasutada 2021.
aastal koroonakriisi laine harjal tänu Eesti meedialiidu nõukogu aktiivsele toetusele alanud digipöördega tekkinud võimalusi.
Me ei olnud valmis selleks, et koroonakarantiini tagajärjeks võiksid esile kutsuda üleüldise sotsiaalmeedia võidukäigu, millega tõrjutakse ajakirjandus üldise meediamaastiku halli äärealasse. Lausa kevadise lume kombel hakkasid vähenema paberväljaannete tiraažid ja kerkisid üleriigiliste väljaannete digitellijate arvud.
Konkreetselt meie väljaandele tõi see alguses kaasa järk-järgulise üksikmüügi vähenemise ja reklaami languse.
Eriti keeruline oli aasta esimene pool, teisel poolaastal hakkasid olud stabiliseeruma.
Digilehe arendamisega me esialgu veel nii kaugele ei jõudnud, et see oleks suutnud olla paberlehele toeks. Digilahenduste arendamine on nõudnud toimetuselt täiendavaid investeeringuid. Eelkõige on need väljendunud töötasu ning tööjõumaksete kasvamise näol. Digiarenduse käivitamine on võtnud aega oluliselt rohkem kui alguses arvestada oskasime. See seletab kahjumit, millega aasta lõpetasime.
Aga jätkuvalt ei ole meie eesmärk asendada paberlehte elektroonilise väljaandega, kuid paratamatult peame arvestama sellega, et paberlehega jätkamine eeldab digivariandi tuge ja selle toe järjekindlat arendamist – reklaamirahad on digimaailmas, me peame end nendeni jõudmiseks kohandama kaasajastama.
Kommentaarid (0)