PAJO AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 5504 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 26 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,9 punktiga ja kommen

PAJO AS hetkeolukord

Juba 5504 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 26 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,9 punktiga ja kommenteeritud 8 korda.

Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei soovi
Juhatuse liige Minni Pajo (11.02.2025): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“

Tegevusaruanne 2024

AS Pajo tegutses 2024. aastal trükiteenuste valdkonnas. Aasta jooksul avaldasid ettevõtte finantsseisundile olulist mõju mitmed struktuursed ümberkorraldused ja turuolukorra muutused. 2024. aasta teises pooles otsustati lõpetada ofsettrüki tootmine, müüa vastavad seadmed ning koondada enamik töötajatest. Alles jäeti digitrükiosakond, millest sai ettevõtte ainus tootmisüksus.

Ettevõte keskendub nüüd väikeste ja keskmiste tiraažide tootmisele ning personaliseeritud trükiste pakkumisele (nt fotoraamatud, kutsed, kalendrid) eraisikutele ja trükitoodetele väikeettevõtetele (nt visiitkaardid, flaierid, etiketid). Need otsused olid tingitud sisendhindade (elekter, gaas, tööjõud) kiirest kasvust ja trükitööstuse kogumahtude langusest Eestis ja Euroopas.

Ettevõtte 2024. aasta müügitulu ulatus 2,06 miljoni euroni. Töötajate keskmine arv aastas oli 21 põhikohaga töötajat.

AS Pajo on jätkuvalt pühendunud kvaliteetsete trükiteenuste pakkumisele, keskkonnasõbralikkusele ning oma töötajate ja kogukonna toetamisele. 2025. aastaks on ettevõtte juhtkond kavandanud mitmeid muudatusi, mille eesmärk on suurendada stabiilsust ja kasumlikkust. Lähtuvalt ümberstruktureerimisest on 2025. aastal oodata käibemahu olulist langust.

Sellegipoolest jätkatakse investeeringuid uute toodete ja teenuste arendamisse ning laienemistegevust

Soome ja Rootsi turule. Ettevõtte põhifookuses on digitrükiteenuste laiendamine ja lisandväärtust loovate trükilahenduste arendamine. Eesmärk on liikuda allhankepõhisest ärimudelist e-kaubanduspõhise teenusmudeli suunas, mis võimaldab pakkuda nii personaliseeritud kui ka standardiseeritud trükiteenuseid rahvusvahelisel turul.

Ettevõtte pikaajaline visioon on kujuneda juhtivaks personaliseeritud trükiste e-poeks Euroopas. Tooted on kättesaadavad veebikeskkonna www.pajoprint.eu kaudu Pajoprint kaubamärgi alt.

Olulisemad suhtarvud: 2024 2023 Valem

Müügitulu (tuh eur) 2 069 2 861

Puhaskasum (tuh eur) 160 -42

Puhasrentaablus 7,73 -1,47 Puhaskasum / müügitulu x 100

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 0,69 0,54 Käibevara / lühiajalised kohustused

ROA 14,20 -2,26 Puhaskasum / varad kokku x 100

ROE 39,91 -17,47 Puhaskasum / omakapital kokku x 100

Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks: (cid:127) Digitrükiteenuste laiendamine ja automatiseerimine - keskendume tootmise skaleerimisele ja töövoogude tõhustamisele.

(cid:127) Uute lisandväärtusega toodete ja teenuste arendus - arendame uusi personaliseeritud ja sündmusepõhiseid trükitooteid (nt kinkekaardid, minialbumid, paketid väikestele ettevõtetele).

(cid:127) Rahvusvahelise veebiplatvormi turundus ja lansseerimine - käivitame suunatud kampaaniad sihtturgudel (Soome, Rootsi), eesmärgiga kasvatada nähtavust ja müüki väljaspool Eestit.

Juhatuse liige

Minni Pajo

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.