PAJO AS
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
PAJO AS hetkeolukord
Juba 5500 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 26 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,9 punktiga ja kommenteeritud 8 korda.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Minni Pajo (11.02.2025): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2024
AS Pajo tegutses 2024. aastal trükiteenuste valdkonnas. Aasta jooksul avaldasid ettevõtte finantsseisundile olulist mõju mitmed struktuursed ümberkorraldused ja turuolukorra muutused. 2024. aasta teises pooles otsustati lõpetada ofsettrüki tootmine, müüa vastavad seadmed ning koondada enamik töötajatest. Alles jäeti digitrükiosakond, millest sai ettevõtte ainus tootmisüksus.
Ettevõte keskendub nüüd väikeste ja keskmiste tiraažide tootmisele ning personaliseeritud trükiste pakkumisele (nt fotoraamatud, kutsed, kalendrid) eraisikutele ja trükitoodetele väikeettevõtetele (nt visiitkaardid, flaierid, etiketid). Need otsused olid tingitud sisendhindade (elekter, gaas, tööjõud) kiirest kasvust ja trükitööstuse kogumahtude langusest Eestis ja Euroopas.
Ettevõtte 2024. aasta müügitulu ulatus 2,06 miljoni euroni. Töötajate keskmine arv aastas oli 21 põhikohaga töötajat.
AS Pajo on jätkuvalt pühendunud kvaliteetsete trükiteenuste pakkumisele, keskkonnasõbralikkusele ning oma töötajate ja kogukonna toetamisele. 2025. aastaks on ettevõtte juhtkond kavandanud mitmeid muudatusi, mille eesmärk on suurendada stabiilsust ja kasumlikkust. Lähtuvalt ümberstruktureerimisest on 2025. aastal oodata käibemahu olulist langust.
Sellegipoolest jätkatakse investeeringuid uute toodete ja teenuste arendamisse ning laienemistegevust
Soome ja Rootsi turule. Ettevõtte põhifookuses on digitrükiteenuste laiendamine ja lisandväärtust loovate trükilahenduste arendamine. Eesmärk on liikuda allhankepõhisest ärimudelist e-kaubanduspõhise teenusmudeli suunas, mis võimaldab pakkuda nii personaliseeritud kui ka standardiseeritud trükiteenuseid rahvusvahelisel turul.
Ettevõtte pikaajaline visioon on kujuneda juhtivaks personaliseeritud trükiste e-poeks Euroopas. Tooted on kättesaadavad veebikeskkonna www.pajoprint.eu kaudu Pajoprint kaubamärgi alt.
Olulisemad suhtarvud: 2024 2023 Valem
Müügitulu (tuh eur) 2 069 2 861
Puhaskasum (tuh eur) 160 -42
Puhasrentaablus 7,73 -1,47 Puhaskasum / müügitulu x 100
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 0,69 0,54 Käibevara / lühiajalised kohustused
ROA 14,20 -2,26 Puhaskasum / varad kokku x 100
ROE 39,91 -17,47 Puhaskasum / omakapital kokku x 100
Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks: (cid:127) Digitrükiteenuste laiendamine ja automatiseerimine - keskendume tootmise skaleerimisele ja töövoogude tõhustamisele.
(cid:127) Uute lisandväärtusega toodete ja teenuste arendus - arendame uusi personaliseeritud ja sündmusepõhiseid trükitooteid (nt kinkekaardid, minialbumid, paketid väikestele ettevõtetele).
(cid:127) Rahvusvahelise veebiplatvormi turundus ja lansseerimine - käivitame suunatud kampaaniad sihtturgudel (Soome, Rootsi), eesmärgiga kasvatada nähtavust ja müüki väljaspool Eestit.
Juhatuse liige
Minni Pajo
PAJO AS kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?