COFFEE ADDRESS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 37 352 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 68 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,9 punktiga ja komm

COFFEE ADDRESS OÜ hetkeolukord

Juba 37 352 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 68 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,9 punktiga ja kommenteeritud 6 korda.

Tegevusaruanne 2024

Coffee Address OÜ alustas oma tegevusega 1992. aastal. Ettevõtte kuulub SIA Coffee Address

Holding kontserni, mille ettevõtted tegutsevad kõigis Balti riikides. Coffee Address OÜ põhitegevuseks on kohvi-, joogi- ja kioskiautomaatide rentimine, hooldus, paigaldus ja müük.

Lisaks sellele tegeleb Coffee Address OÜ nimetatud seadmetega seotud lähteainete ja toodete müügiga.

Ärikeskkond ja tulemused 2024. aastal 2024. aasta oli Coffee Address OÜ jaoks muutuste aasta, mida iseloomustasid olulised strateegilised sammud kliendibaasi mitmekesistamiseks, ettevõtte positsiooni tugevdamiseks müügiautomaatide äris ning tegevuse laiendamiseks piirkondlikel turgudel. Uus strateegiline suund koos juhtimisstruktuuri muudatustega on loonud aluse tulevaseks müügi- ja kasumlikkuse kasvuks 2025. aastal.

Vaatamata makromajanduslikule ebastabiilsusele, sealhulgas kohvihindade kiirele tõusule ja inflatsioonisurvetele püsikuludes (palga-, teenuste- ja kütusekulud), suutis ettevõte stabiliseerida oma tegevuse ning valmistuda edasiseks kasvuks.

Peamised suhtarvud 2024. aastal: 2024 2023

Müügitulu (eurodes) 6 292 750 7 043 464

Ärikasum (eurodes) 224 649 639 694

Puhaskasum (eurodes) 158 753 528 786

Puhaskasumi määr (%) 2,52% 7,5% (puhaskasum/müügitulud)

Ärikasumi määr (%) 3,57% 9,08% (ärikasum/müügitulud)

Töötajate arv (taandatuna 42 35 täistööajale)

Tööjõukulud (eurodes) 1 345 943 1 302 998

Keskmine aastane töötasu (eurodes) 32 046 37 229 (Tõõjõukulu/töötajate arv)

Finantsanalüüs

Müügitulu: 2024. aasta kogutulu oli 6 292 750 eurot, mis on 10,7% väiksem kui 2023. aastal.

(cid:127)

Käibe languse põhjuseks olid peamiselt kliendibaasi korrigeerimised ja turu mõjutused, kuid laienemised ja strateegilised muudatused näitasid aasta lõpus positiivseid märke.

Kasumlikkus: Ärikasum langes 64,9% võrra, ulatudes 224 649 euroni ning puhaskasum vähenes (cid:127) 70%, jõudes 158 753 euroni. Kasumi oluline langus oli peamiselt tingitud kohvi hankekulude suurenemisest, laienemistest, inflatsioonist ja strateegilistest investeeringutest.

Marginaalid: Puhaskasumi marginaal langes 2,52%-ni (2023. aastal 7,5%), samal ajal kui (cid:127) ärikasumi marginaal vähenes 3,57%-ni (2023. aastal 9,08%). Marginaalide vähenemine peegeldab tegevuskulude kasvu ning investeeringuid turupositsiooni tugevdamiseks.

Strateegilised algatused 2024. aastal

Kliendibaasi mitmekesistamine: laienemine uutele turusegmentidele ja piirkondadesse.

1.

Piirkondlik laienemine: Teenindusvõrgu laiendamine, et tuua kohvi- ja automaaditeenused 2.

lähemale seni alateenindatud piirkondadesse.

Operatiivse tõhususe tõstmine: Investeeringud tehnoloogiasse ja töötajate koolitusse, et 3.

parandada efektiivsust ja kliendirahulolu.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kvaliteetne kohvimasin tõstab kohvi kvaliteeti

Kohv on paljude inimeste jaoks hommikuse ärkamise, loovuse sütitamise ning naudingu allikaks. Kuid tõeliselt nauditava kohvinaudingu saavutamiseks on oluline mi
ssb.ee
Kohv on paljude inimeste jaoks hommikuse ärkamise, loovuse sütitamise ning naudingu allikaks. Kuid tõeliselt nauditava kohvinaudingu saavutamiseks on oluline mitte ainult kvaliteetne kohviuba, vaid ka sobiv kohvimasin. Kvaliteetne kohvimasin mängib olulist rolli kohvi kvaliteedi tõstmisel ning võib muuta tavapärase kohvijoomise tõeliseks elamuseks. Täpne valmistusprotsess Kvaliteetse kohvimasina eelis seisneb selles, et see suudab tagada täpse ja korduvat valmistusprotsessi iga tassi jaoks. Erinevate kohvijookide jaoks on vaja erinevaid temperatuure, surveid ja valmistusaegu. Kvaliteetne

Digilahendused

Iseteenindusportaal   Iseteenindusportaal äriklientidele. See võimaldab kasutajatel tellida tooteid nende lepingutes määratud hindadega, vaadata hindu, pääseda
ssb.ee
Iseteenindusportaal Iseteenindusportaal äriklientidele. See võimaldab kasutajatel tellida tooteid nende lepingutes määratud hindadega, vaadata hindu, pääseda juurde tellimuste ajaloole ja alla laadida arveid; nad saavad näha oma seadmete nimekirja, teatada seadmete probleemidest, kui neid on, ja näha aruandeid. VMS Vending Management System on automatiseeritud marsruudi planeerimine, mis hõlmab masinõpet ja intelligentset prognoosimist. VMS pakub tõhusat ja loogilist marsruudi planeerimist, suurendades tegevuste efektiivsust, toetab piirkondadevahelist marsruutimist kogu riigis ja aitab

Kohv ja meie - COFFEE ADDRESS OÜ

Oleme suurim Baltimaade kohvifirma, kes spetsialiseerub kontori- ja automaadikohvile. Serveerime iga päev üle 250 000 tassi kohvi ja oleme tegutsenud juba aasta
ssb.ee
Oleme suurim Baltimaade kohvifirma, kes spetsialiseerub kontori- ja automaadikohvile. Serveerime iga päev üle 250 000 tassi kohvi ja oleme tegutsenud juba aastast 1993. Professionaalne klienditeenindus ja suurim hooldemeeskond, tunneme oma kliente nimepidi.

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.