SKINEST RAIL AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 9126 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 489 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga komm

SKINEST RAIL AS hetkeolukord

Juba 9126 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 489 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

Ülevaade kontsernist

Skinest Rail on raudteekontsern, mis tegutseb Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Horvaatias, Poolas, Ukrainas, Gruusias, Kasahstanis järgmistes valdkondades: (cid:127) Vagunite müük, remont ja rent (cid:127) Vedurite müük, remont ja rent (cid:127) Raudteeveeremi varuosade müük (cid:127) Raudtee ehitus (cid:127) Raudtee pealisehitumaterjalide müük (cid:127) Kaubaveod raudteel

Kontserni emaettevõte AS Skinest Rail alustas oma tegevust 1997. aastal.

Missioon, visioon ja väärtused

Skinest Rail soovib olla professionaalne, klientide vajadusi arvestav partner. Me näeme end Balti riikide ja naaberriikide juhtiva ettevõttena raudteeveeremi rendi, müügi, remondi ja raudtee ehituse alal.

Peame oluliseks: (cid:127) partnerlust – meie kliendid on meie partnerid, (cid:127) usaldusväärsust – ausus ja lubadustest kinnipidamine, (cid:127) professionaalsust – tehnoloogilistest nõuetest kinnipidamine ja kliendile parima lahenduse pakkumine.

Tegevustulemused 2023. aastal Kontsern jätkas oma strateegia elluviimist ning oluliselt suurendas oma äritegevust Euroopa turgudel, saavutades üle 90 miljonit käivet EL riikides (kasv üle 80% võrreldes 2022. majandusaastaga). Ehk ligi 65% Kontserni käibest tuli äritegevusest EL riikides. Teisteks olulisemateks turgudeks olid 2023. aastal Ukraina (käibega üle 20 miljonit eurot) ning Kasahstan (käibega üle 11 miljonit eurot). Kokku andsid

EL riigid, Ukraina ja Kasahstan üle 121 miljonit eurot käibet, mis moodustas Kontserni konsolideeritud käibest ligi 88%. Üldine Kontserni müügitulu kasv moodustas ligi 17%.

2023. aasta suurimateks väljakutseteks olid jätkuvalt sõda Ukrainas ja inflatsioonist tulenevad mõjud - oluliselt muutunud tarneahelad ning suurenenud kaupade ja teenuste sisendhinnad avaldasid survet kontserni müügihindade ning äridele.

Märkimisväärset mõju tulemustele andsid Kontserni investeeringud 2023. aastal – soetati põhivarasid ligi 17 miljonit eurot eest ning omandati 82,25% Spacecom AS aktsiatest, saades selle ainuaktsionäriks. Äri- ja juhtimisprotsesside optimeerimiseks ühendati Spacecom AS koos tema tütarettevõttega Spacecom Trans AS kontserni peaettevõttega Skinest Rail AS. Ühinemine viidi lõpuni 13.07.2023. Need investeeringud kahekordistasid Kontserni vaguni- ja veduripargi, lisandus ca 1400 vagunit ning üle 10 veduri. Vagunite ja vedurite rendimäärad jätkasid kasvu ka 2023. aastal.

Kasvanud äri- ja hinnariskide keskkonnas, keskendus Kontsern kõrgema lisandväärtuse- ja kõrgema marginaliga teenuste ja kaupade pakkumisele. Kaubandustegevuses rõhk oli suurematel projektidel nii Poola, Soome, Läti, Leedu kui ka Ukraina raudteedega. 2022. aastal taasalustatud raudteel kaubaveo teenuse pakkumises oli 2023. aasta lõpus hõivatud ligi 200 kinnist vagunit Kontserni vagunipargist ning

Kontsern jätkab selle suuna arendamisega. Veeremi varuosade müük kasvas 2023. aastal ligi 3 korda ning saavutas 53 miljonit eurot.

2023. aastal Kontsern müüs maha viimased Venemaaga seotud varad ning väljus lõplikult Venemaa veeremi renditurult.

Konsolideeritud müügitulu oli 2023. aastal ligi 139 miljoni euro. Kontserni omakapital moodustab 31.12.2023 seisuga 236 miljonit eurot.

Aruandeaasta konsolideeritud kasum moodustas 65.3 miljonit eurot.

Kontsernil on rohkelt likviidseid varasid ning kontserni lühiajaliste kohustiste kattekordaja 9,89, mis on oma tööstusharu üks parimaid. 2023.

aasta oli edukas käibekapitali juhtimise seisukohast, kontserni likviidsus ja käibekapital on oluliselt suurenenud. Puhasrentaablus on võrreldes 2022. aastaga tõusnud.

Kontserni peamistes ärisuundades ei esine olulist hooajalisust.

Kontsern maksab dividende oma aktsionärile vabast rahavoost vastavalt vajadusele, kindlat dividendipoliitikat kontsernil ei ole.

Töötajad

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

SKINEST RAIL AS tuli Berliinist koju üle 20 miljoni eurose koostöölepinguga

SKINEST RAIL AS  sõlmis Berliinis toimuval suurimal transpordi- ja tehnoloogiamessil Inno Trans koostöölepingud diiselmootorite tootjaga Anglo Belgian Corporati
ssb.ee
SKINEST RAIL AS sõlmis Berliinis toimuval suurimal transpordi- ja tehnoloogiamessil Inno Trans koostöölepingud diiselmootorite tootjaga Anglo Belgian Corporation ja raudtee tehnoloogiatega tegeleva saksa ettevõttega Vossloh Group, vahendab Postimees . Kuidas on firmal seni läinud? SKINEST RAIL AS alustas peaaegu 21 aastat tagasi, mil juhatuse liige Oleg Ossinovski selle asutas, varasem ettevõtluskogemus mehel toona veel puudus. Firma valdkond on raudteeveeremi rentimine. Samas valdkonnas (EMTAK 77391) on tegutsevaid ettevõtteid 2018. aasta seisuga kokku 50 tükki, kes annavad tööd

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.