MEDIA HOUSE OÜ hetkeolukord
Juba 3460 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 63 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,9 punktiga ja kommenteeritud 4 korda.
Tegevusaruanne 2023
Alates 1997. aastast alustas Media House partnerluslepingu alusel koostööd rahvusvahelise meediaagentuuride ketiga CIA, kes sel ajal kuulus Tempus Group’i alla. 2002. aasta jaanuaris ühinesid kaks
Euroopa juhtivate agentuuride hulka kuuluvat agentuuri: ühelt poolt Tempus Group ja teiselt poolt Media
Edge, et moodustada Euroopa TOP 6 hulka kuuluvaid meediaagentuuride kette nimega Mediaedge:CIA
International. Mediaedge:CIA on võimeline oma kliente teenindama kogu maailmas.Novembris 2002 kirjutati
Londonis alla koostööleping Mediaedge:CIA International Limited’i ja Media House’i vahel.Vastavalt sellele lepingule omab Media House Mediaedge:CIA ainuesindamise õigust kolmes Balti riigis. 2017.aastal ühinesid kaks rahusvahelist meediaagentuuride ketti: MEC ja Maxus ning moodustati ühisettevõte
Wavemakers, mida Media House OÜ alates 2018.aasta algusest esindab Baltikumis. Lisaks esindusõigusele oleme võimelised oma klientidele pakkuma ka turundusalast teenust kogu maailmas ja saame osa meediaalasest rahvusvahelisest know-how’st ning koolitusest. Tänu rahvusvahelisele abile teenindame Baltikumis mitmeid Wavemakersi kliente nagu Colgate&Palmolive, Mars, Wrigley, Henkel jt.
Aruandeaasta oli finantstulemuse osas hea.
2023. aasta netokäive oli 9,3 miljonit eurot, millest eksport moodustas 1,5 miljonit eurot (15,9 %).
Töötajate keskmine arv samal perioodil oli 22 ning palgakulu kokku 6684047 eurot. Osaühingu Media
House juhatus on üheliikmeline.
Kuna Media House on tüüpiline teabefirma, siis oli ja on jätkuvalt aktuaalne töötajate koolitamine ja arendamine. Seda suunda oleme viimastel aastatel hoidnud ning kindlasti jätkame ka tulevikus. Seega küsimusele, et milline on äriühingu investeerimispoliitika lähiaastatel, saabki vastata, et põhisuunaks on inimeste professionaalsuse pidev arendamine ja tõstmine. Lisaks sellele monitoorime regulaarselt oma klientide rahulolu Media House poolt pakutava teenusega ja vajadusel investeerime sellesse.
OÜ Media House 2024. aasta peamine eesmärk on ennekõike hoida saavutatud turupositsiooni ja oma kliendisuhteid, mis annaks võimaluse kaasa minna turu arengutega. Lisaks on ennekõike fookuses turundusliku digivaldkonna arendamine, sest reklaamiäri liigub jõuliselt digitaliseerumise suunas.
OÜ Media House tegevusega ei kaasne mingeid keskkonna – või sotsiaalseid mõjusid.
Peamised finantssuhtarvud olid järgmised: 2022 2023
Käibe kasv (%) -4,0% 7,6%
Kasumi kasv/kahanemine (%) -73,2% 144,5%
Puhasrentaablus (%) 0,5% 1,2%
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) 1,7 1,7
ROA (%) 2,5% 5,6%
ROE (%) 6,0% 12,9%
Finantssuhtarvude arvutamise metoodika:
Käibe kasv (%) = (müügitulu 2023 – müügitulu 2022) / müügitulu 2022* 100
Kasumi kasv (%) = (puhaskasum 2023 – puhaskasum 2022) / puhaskasum 2022 * 100
Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu * 100
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustused
ROA (%) = puhaskasum / varad kokku * 100
ROE (%) = puhaskasum / omakapital kokku *100
Kommentaarid (0)