LOGMAN INVEST AS hetkeolukord
Juba 3598 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 19 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Üldine
AS Logman Invest kontsern koosneb emaettevõttest AS Logman Invest ja 100%-lise osalusega tütarettevõttest OÜ Tallinna Bekkeri Sadam.
Kontserni omanduses on Bekkeri ja Meeruse sadamad Tallinnas. Tegevusvaldkondadeks on sadama teenuste osutamine ja detailplaneeringute menetlemine sadamate ala muutmiseks Tallinna üheks atraktiivseimaks mereäärseks segahoonestusega kinnisvaraarenduseks.
Kontserni peamised tegevusvaldkonnad on: • Laevade lastimine ja lossimine • Kauba kaalumine • Kaupade ladustamine kinnistes ja avatud laoplatsidel • Kinnisvara arendamine 2023 aasta tegevuskeskkonna üldine (makromajanduslik) areng ja selle mõju tema finantstulemusele
Üldise ülevaate kohaselt kahanes Eesti majandus aastal 2023 teist aastat järjest ning oodatav langus ulatab 3,5%-ni.
Koroonakriisi järel kiirelt kasvanud tarbimine pöördus suure hinnatõusu valguses langusesse, mis mõjutas otseselt sisemaist nõudlust ja töökohti. Samal ajal on Eesti tööstustoodang langenud tipu tasemelt suisa viiendiku võrra ja kahjuks pole veel tänagi kindlust, et põhi on saavutatud.
Ekspordi kahanemisel oli 2023 aastal mitu põhjust – sisendite kasvanud hinnad (nt toorainete ja tööjõukulud, energiahinnad), vähenenud nõudlus meile olulistel eksporditurgudel (nt Inglismaal,
Saksamaal ja Skandinaavias), kaubanduspiirangud väljaspool Euroopa Liitu, teiste riikide toetused oma tootjatele jne.
Puidugraanuli 2023 aasta ekspordimahud jäid planeeritust väiksemaks vähenenud nõudluse tõttu graanulite vastu välisturgudel kuna suhteliselt kõrge hinnaga graanuli asemel tarbiti odavat gaasi.
Praegu näitavad märgid, et logistika ja puidutööstus sektor jaheneb veel edaspidiseltki ning eksporditurud on seoses sellega väga hapras seisus. Logman Invest kontserni tulevikuväljavaated on pigem head, sest oleme oma klientidega allkirjastanud lepinguid täiendavate kauba mahtude osas ja sõlminud ka mitmeid rendilepinguid.
Importkaupade (nt killustiku) mahu vähenemine oli 2023 aastal tingitud valitsuse otsustest vähendada märkimisväärselt teedeehituse rahastust, peatades suurema osa teedeehitusest ja taristu ehitusprojektidest. Teedeehitus sektor on lähiaastail enim alarahastatud valdkondi. Samas on langenud ka elamuehituse maht. See on omakorda vähendanud killustiku importi läbi meie sadama. 2023 aasta
Kommentaarid (0)