HOTELL PALLAS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 2808 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 9 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommen

HOTELL PALLAS OÜ hetkeolukord

Juba 2808 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 9 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

OÜ Hotell Pallas on 1998. aastal loodud ettevõte, mille põhitegevusalaks on majutusteenuste osutamine.

2024. aasta alguses tegelesime uue hotelliprogrammi Salbos juurutamisega ning tegutsesime selle nimel, et kasutada ära kõiki selle programmi uudseid ja kaasaegseid võimalusi, et muuta klientide külastus meie ettevõttesse võimalikult mugavaks. Lisaks, andis see võimaluse teatud protsesside automatiseerimiseks ning jätkusuutlikkuse ja keskonnahoiu arendamiseks. Näiteks, saime paberivabaks hotelli sisseregistreerimise protsessi. Oleme aktiivselt jätkanud roheteemadega ning taotlesime ka 2024. aastal edukalt „Green Key“ ökomärgise, oleme sertifitseeritud kuni 2025. aasta maikuuni. Meie eesmärk on endiselt enda võimete piires vähendada negatiivseid keskkonnamõjusid ja tagada ettevõtte jätkusuutlikkus.

2024. aastast ootasime palju, kuna Tartu oli valitud Euroopa kultuuripealinnaks ning oodata võis palju külalisi ja lootused olid ka välisturismi paranemiseks. Kahjuks ei olnud tulemused ootuspärased ning suurt vahet külastajate arvus võrreldes 2023. aastaga ei olnud. Aasta jooksul õnnestus kasvatada pisut täituvusprotsenti ning keskhinda. Grupiturist ei külastanud meie ettevõtet oluliselt rohkem kui eelneval aastal, üllatuseks oli Aasia turistide grupiseeria suvisel perioodil. Jaanuar ja veebruar ületasid pisut ootuseid ning üsna heale täituvusele aitas kaasa

Tartus toimunud suurüritus sTARTUp Day. Lisaks mõjusid majandustegevusele hästi tavapäraselt iga aasta toimuvad suursündmused Maamess ning Rally Estonia. Suvine majutuse täituvus oli ootuspärane, kuid kultuuriaasta sündmused ning korraldatud suurkonsertid ei toonud toonud nii palju ööbijaid, kui oleks soovinud. Sügisel oli külastatavus mõnevõrra kõrgem kui eelnenud aastal. Endiselt külastavad meie hotelli enamasti siseturistid ja välisturistid naaberriikidest Lätist ja Soomest. Läti perede külastatavuse arv on aasta lõikes kasvanud. Välisturistide arv on võrreldes eelmise aastaga küll natukene tõusnud, kuid ei ole endiselt saavutanud pandeemia-eelset taset.

2024. a finantssuhtarvud on järgmised:

Näitaja MÜ 2024 2023

Müügitulu kasv % 16,02 9,75

Käive ühe töötaja € 115 472 99 531 kohta

Lühiajaliste võlgnevuste kordades 0,96 0,57 kattekordaja

Puhasrentaablus % 12,84 8,45

Omakapitali % 95,45 73,92 rentaablus 2025. aasta tuleb suure tõenäosusega üsna raske ning on väljakutseid täis. Kõige suuremaks raskuseks on maksu- ja hinnatõusudega toimetulek ning sealjuures püsiklientuuri ja teenuse kõrge kvaliteedi säilitamine. Võrreldes eelmise aastaga toimub Tartus tunduvalt vähem sündmusi ja üritusi, mis võiks meile külastajaid tuua. Selle aasta eesmärk on hoida endale seatud kõrgeid standardeid ning pakkuda klientidele parimat võimalikku külastuskogemust ning seeläbi suurendada ka püsiklientide/korduvkülastajate arvu. Kindlasti keskendume palju uute äriklientide leidmisele ja koostöösuhete loomisele. Plaanis on jätkata rohe- ja keskkonnateemadega ning taotleme ka 2025. aastal ökomärgist „Green Key“.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.