NATURA METHOD OÜ hetkeolukord
Juba 575 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
OÜ Natura Method oli registreeritud Eesti Vabariigis 03.02.2000.a.
OÜ Natura Method põhitegevuseks on kosmeetiliste toodete jae- ja hulgikaubandus, ja muu toidukaupade jaemüük . Põhi kaubamärgiks on jätkuvalt MIRRA (tootja ZAO Mirra-M – Venemaa) Põhikliendiks on eraisikud Tallinnas ja teistes Eesti regioonides. Põhi kaubamüügi koht on väike pood Estonia puiesteel “MIRRA“nimetusega, mis oli avatud 2006.aastal. Ettevõtte oli jätkuvalt osalenud erinevatel rahvusvahelistel messidel.
2023. aastal moodustas OÜ Natura Method müügitulu 70 309 euro. 2023 .aasta müügitulu koosnes 93% kosmeetika toodete müügist ja 7% iluteenindus Eesti turul . Ettevõtte 2023.a. majandusaasta kahjum moodustas -3 334 euro.
Aruandeperioodi keskmine töötajate arv oli 1. Osaühingu juhatus koosneb ühest inimesest. Töötasufond koos puhkusetasuga moodustas 13 592 euro. Töötajatele ning juhatuse liikmele aruandeaasta jooksul erisoodustusi ei osutatud.
Tehingud hankijatega ja klientidega välismaalt toimuvad eurodes.
Raamatupidamise aastaaruanne koosneb bilansist, kasumiaruandest ja raamatupidamise aastaaruande lisadest.
Peamised finantssuhtarvud
Finantssuhtarvud Mõõtühik 2023. aasta 2022. aasta
Müügitulu eur. 70 309 90 067
Müügitulu kasv (+), langus (-) eur. -19 759 -6 590
Müügitulu kasv (+), langus (-) % -21 -6
Puhaskasum (-kahjum) eur. -3 334 5 575
Kasumi muutus % -159 -38
Puhasrentaablus % neg 6
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja kordades 4 3
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: (cid:127) Müügitulu kasv (%) = (müügitulu 2023 – müügitulu 2022) / müügitulu 2022 x 100 (cid:127) Kasumi muutus (%) = (kasum 2023 – kasum 2022) / kasum 2022 x 100 (cid:127) Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu x 100 (cid:127) Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustused
OÜ Natura Method põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on müügiteenuste täiustamise kaudu ettevõtte turupositsiooni säilitamine ja kindlustamine olemasolevatel turgudel ning rentaabluse tõusmine ja kasumi kasv.
Kommentaarid (0)