EGL ARENDUS OÜ hetkeolukord
Juba 1750 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 4 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Eduard Nikiforov (08.05.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Sissejuhatus
Ettevõtte tegevusaladeks on sauna-, spaa- ja muude meelelahutusteenuste pakkumine.
Ettevõtte peamisteks klientideks on eraisikud Eestist ja ka välisturistid, kes tunnevad huvi meie meelelahutusteenust vastu.
Arengusuunad aastaks 2024
Ettevõtte tegevused on peale COVIDi aastaid tingitud pausist taasutunud ja ettevõttel on kavas hoida füüsilise heaoulu pakkumise turul varasemalt kättevõidetud positsiooni, arendades teenuste kvaliteeti ning hoida olemasolevaid kliendisuhteid. Ettevõte on meelelahutusturul konkurentsipakkuv ja kiiresti arenev. Lisaks eelmainitule on plaanis võita juurde uusi kodumaiseid kliente ning hoida ettevõtte käivet. Lisaks oleme arendamas ja uuendams oma e-poe teenust.
Majandustegevus on 2023 aastal olnud varasemate aastatega võrreldes väga hea, ettevõte on leidnud uusi kliente ja hoidnud oma varasemaid püsikliente.
2024.a. on plaanis jätkata senist majandustegevust, kuid suuremas mahus ja tugevdada varasemat saavutatud turupositsiooni, samas üritades hoida kulud kontrolli all.
Tulud, kulud ja kasum 2023. aastal moodustas OÜ EGL Arendus müügitulu ca 272 602 eurot. Müügitulust moodustas 100% teenuste müük Eestis.
OÜ EGL Arendus kasumiks kujunes 18 698 eurot.
Personal
EGL Arendus OÜ juhatus koosneb kahest liikmest. Juhatuse ja nõukogu liikmetele nendega lepingu lõpetamise korral hüvitist ei maksta. OÜ
EGL Arendus keskmine töötajate arv majandusaastal oli 4 töötajat. 2023. aastal moodustasid ettevõtte tööjõukulud koos maksudega ca 78 800 eurot.
Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks
OÜ EGL Arendus põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on hoida kättevõidetud positsiooni meelelahutusteenuste pakkumises, arendades teenuste kvaliteeti ning parendades olemasolevaid kliendisuhteid. Lisaks eelmainitule, võita juurde ka uusi kodumaiseid kliente ja hoida ettevõtte saavutatud käivet.
Kommentaarid (0)