EGL ARENDUS OÜ hetkeolukord
Juba 2243 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 4 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Eduard Nikiforov (08.05.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2024
Sissejuhatus
Ettevõtte tegevusaladeks on sauna-, spaa- ja muude meelelahutusteenuste pakkumine.
Ettevõtte peamisteks klientideks on eraisikud Eestist ja ka välisturistid, kes tunnevad huvi meie meelelahutusteenust vastu.
Arengusuunad aastaks 2025
Ettevõtte tegevused on peale COVIDi aastaid tingitud pausist taastunud ja ettevõttel on kavas hoida füüsilise heaolu pakkumise turul varasemalt kättevõidetud positsiooni, arendades teenuste kvaliteeti ning hoida olemasolevaid kliendisuhteid. Ettevõte on meelelahutusturul konkurentsi pakkuv ja kiiresti arenev. Lisaks eelmainitule on plaanis võita juurde uusi kodumaiseid kliente ning hoida ettevõtte käivet. Lisaks oleme arendamas ja uuendame oma e-poe teenust.
Majandustegevus on 2024 aastal olnud varasemate aastatega võrreldes väga hea, ettevõte on leidnud uusi kliente ja hoidnud oma varasemaid püsikliente.
2025.a. on plaanis jätkata senist majandustegevust, kuid suuremas mahus ja tugevdada varasemat saavutatud turupositsiooni, samas üritades hoida kulud kontrolli all.
Tulud, kulud ja kasum 2024. aastal moodustas OÜ EGL Arendus müügitulu ca 265 778 eurot. Müügitulust moodustas 100% teenuste müük Eestis.
OÜ EGL Arendus kasumiks kujunes 12 892 eurot.
Personal
EGL Arendus OÜ juhatus koosneb kahest liikmest. Juhatuse ja nõukogu liikmetele nendega lepingu lõpetamise korral hüvitist ei maksta. OÜ
EGL Arendus keskmine töötajate arv majandusaastal oli 4 töötajat. 2024. aastal moodustasid ettevõtte tööjõukulud koos maksudega ca 75 000 eurot.
Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks
OÜ EGL Arendus põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on hoida kättevõidetud positsiooni meelelahutusteenuste pakkumises, arendades teenuste kvaliteeti ning parendades olemasolevaid kliendisuhteid. Lisaks eelmainitule, võita juurde ka uusi kodumaiseid kliente ja hoida ettevõtte saavutatud käivet.
Kommentaarid (0)