BAUER MEDIA OUTDOOR ESTONIA OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 72 401 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 114 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kom

BAUER MEDIA OUTDOOR ESTONIA OÜ hetkeolukord

Juba 72 401 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 114 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.

Tegevusaruanne 2024

Sissejuhatus

Clear Channel Estonia OÜ peamiseks tegevusalaks on välireklaami teenuse osutamine. Omame ja haldame erinevat tüüpi reklaamkonstruktsioone kõikides Eesti suuremates linnades.

2024 aastal pöörasime jätkuvalt olulist tähelepanu jätkusuutlikkusele ja läbisime edukalt ISO 14001 keskonnajuhtimise sertifitseerimisprotsessi jätkuauditi. Jätkame ka 2025 aastal koostööpartnerite ja klientide teadlikkuse tõstmist jätkusuutlikkuse teemadel.

Meile on oluline teada, millist mõju meie tegevus keskkonnale avaldab, optimeerida energiakasutust ning eelistada taaskasutatud materjalidest toodetud reklaamplakateid ja ka reklaamkonstruktsioone.

Eesmärgiks on ettevõtte tegevuse mõju keskkonnale minimeerida.

2024 aastal oli majandus Eestis jätkuvalt languses. selgelt mõjutas see ka reklaamiturgu ja samuti Clear

Channeli majandustulemusi.

Reklaamijad on jätkuvalt oma eelarveid vähendanud ja see mõjutab otseselt meie käivet. 2024 aastal oli möödunud perioodile sarnane. Kogu kalendriaasta majandustulemused jäid seoses majanduse jahenemisega tagasihoidlikuks ja planeeritust madalamaks.

Tulud, kulud ja kasum 2024. aastal moodustas Clear Channel Estonia OÜ müügitulu 1 201 724 eur, vähenedes aastaga 9,6 %, (2023 a.1 329 694 eur). Ärikulud olid 2024 aastal 1 569 347 eur, suurenedes 4,6 % võrreldes eelmise aastaga (2023 a.1 499 614 eur).

Clear Channel Estonia OÜ 2023 aasta kahjumiks kujunes - 404 026 euri, suurenedes 225 477 eur (2023 a.

-178 549 eur).

Netovara taastamiseks tehti 2024 aastal muudesse reservidesse rahaline sissemakse 400 000 euri.

Finantssuhtarvud

Põhiliseks infoallikaks firma tegevuse hindamisel on bilanss, kasumiaruanne, rahavoogude aruanne ning omakapitali muutuste aruanne.

Müügikäibe brutorentaablus on kõige üldisem rentaablusnäitaja. Ta näitab, kui suur osa müügikäibest jääb järele peale kaupade omamaksumuse maha arvamist.

Müügikäibe puhasrentaablus (%) = aruandeaasta puhaskasum / müügitulu *100

Varade puhasrentaablus (ROA) näitab varade ja nende pealt teenitud puhaskasumi suhet.

Koguvara puhasrentaablus (%) = puhaskasum / varad kokku *100

Omakapitali puhasrentaablus (ROE) näitab aktsionäride investeeringu tasuvust ning leitakse järgmiselt:

Omakapitali puhasrentaablus (%) = puhaskasum / omakapital kokku *100

Arvutuskäik 2024 2023 2024/2023

Müügikäibe -33,62% -10,18% puhasrentaablus

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Bauer Media Outdoor

Oleme    pühendunud olema    Platform for Brands    ja    Platform for Good .  Ehitame üles jätkusuutliku äri, mis toob kasu meie paljudele avaliku sektori, par
ssb.ee
Oleme   pühendunud olema   Platform for Brands   ja   Platform for Good . Ehitame üles jätkusuutliku äri, mis toob kasu meie paljudele avaliku sektori, partnerite ja reklaamijate huvirühmadele, pakkudes reklaamiga rahastatavat sotsiaalset infrastruktuuri, digitaalset innovatsiooni ja ühiskonnale kasulikke proaktiivseid algatusi. Bauer Media Outdoor Way   aitab meil pakkuda reklaamijatele suuremat mõju, kogukondadele suuremat väärtust ja meie planeedile väiksemat mõju.

Kampaania planeerimine

Meie tooteportfell võimaldab planeerida nii üleriiklikku kui ka lokaalset kampaaniat. Planeeri kampaania sinna, kus inimesed liiguvad – teedele, tänavatele ja k
ssb.ee
Meie tooteportfell võimaldab planeerida nii üleriiklikku kui ka lokaalset kampaaniat. Planeeri kampaania sinna, kus inimesed liiguvad – teedele, tänavatele ja kaubanduskeskuste kõrvale. Nii jõuab sõnum inimesteni seal, kus neil on aega sõnumit märgata ja lugeda ning seda korduvalt. Tule õue! Ole julge ja näita end!

Travel Wall Viru bus terminal | Bauer Media Outdoor

Miks valida kampaania edastamiseks just seda toodet?    Meie eesmärgiks on olla aastaks 2030 süsinikuneutraalne ettevõte. Seetõttu oleme valinud PVC-vaba bänner
ssb.ee
Miks valida kampaania edastamiseks just seda toodet? Meie eesmärgiks on olla aastaks 2030 süsinikuneutraalne ettevõte. Seetõttu oleme valinud PVC-vaba bännerite materjali, selle asemel on materjal kaetud PA-kattega. PA-kattega bännerite tootmise tehnoloogia on võrreldes PVC materjaliga keskkonnasõbralikum. Samuti on PA-kattega materjal ümber töödeldav.

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.