TSCHUDI SHIP MANAGEMENT AS hetkeolukord
Juba 2503 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 21 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommenteeritud 3 korda.
Tegevusaruanne 2023
Tschudi Ship Management AS põhitegevusteks on laevade tehniline teenindamine ja laevade mehitamisteenuse osutamine Eesti ja välismaa laevaomanikele.
Ettevõtte 2023. aasta majandustegevuse puhaskasum oli 513 tuhat eurot 3,0 miljoni eurose netokäibe juures (2022: puhaskahjum 12 tuhat eurot ja netokäive 2,0 miljonit eurot). 2023. aastal teenis ettevõte 385 tuhat eurot ärikasumit (2022: 101 tuhat eurot).
Järgnevalt on toodud ülevaade ettevõtte olulisematest finantsnäitajatest (finantsnäitajad tuhandetes eurodes, suhtarvud protsentides/kordades): 2023 2022
Netokäive 3 076 1 998
Ärikasum / kahjum (-) 385 101
Puhaskasum / kahjum (-) 513 -12
Ärikasumi marginaal (Ärikasum / Netokäive*100%) 12,5% 5.1%
Puhaskasumi marginaal (Puhaskasum / Netokäive*100%) 16,7% -0.6%
Likviidsuskordaja (Raha + Lühiajalised nõuded / 2.0 1.2
Lühiajalised kohustised) 2023.aasta aprillis läbis ettevõte edukalt klassifikatsiooniühingu Det Norske Veritas poolt teostatud auditi juhtimissüsteemide vastavusest Rahvusvahelise Ohutu Juhtimissüsteemi Koodeksi (ISM Code),
Rahvusvahelise Standardiorganisatsiooni kvaliteedistandardite ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 ja ISO 45001:2018 ning Meretöö Konventsiooni (MLC 2006) nõuetele ja ettevõtte tegevusluba pikendati järgnevaks 12 kuuks.
Aastal 2023 keskendus ettevõte protsesside maksimaalsele digitaliseerimisele. Peale pikka rakendusperioodi õnnestus kasutusele võtta uus tarkvara, mis võimaldab varasemast hõlpsamini hallata merelersonali ja ohutus -ja kvaliteedialast raporteerimist ning statistikat. Digitaliseerimine on jätkuvalt üks ettevõtte peamisi prioriteete järgnevatel aastatel.
Kvaliteedinäitajaid vaadates oli see positiivne aasta ning ettevõtte opereeritavate laevade pardal ei olnud tõsiseid õnnetusi ega vahejuhtumeid. Äri on jätkuvalt suunatud kolmandate osapoolte klientidele ja me püüame oma äri kasvatada peamiselt laevade mehitamise ja tehnilise haldamise suundades. 2023. aastal lahkus tehnilisest juhtimisest kolm laeva ja lisandus 5 uut laeva. Lisaks põhitegevusele tegelesime 2023.
aastal ka pikalt seisnud laevade ekspluatatsiooni tagasi toomisega nind peale seda, kui laevad olid töökorras ja sertifitseeritud, toimetasime laevad Kliendile nende asukohariigis. Kokku reaktiveerisime 4 laeva aastal 2023.
Mehitamise teenuse poolel õnnestus kasvatada laevadel olevate meremeeste arvu 210-lt meremehelt 231 meremeheni.
Ettevõte on praegu hästi mehitatud, struktureeritud ja protsessid toimivad. Meie turundustegevus on lõpuks hakanud end ära tasuma, meie poolt teenindatav laevastik suurenes 16-le laevale ning näeme lähiaastatel edasist kasvu. Järgnevatel aastatel keskendume jätkuvalt äri suurendamisele ja kaldapealsete protsesside parendamisele, mis panevad aluse sellele, et vajadusel oleks meil võimalik oma tegevust kiirelt ja efektiivselt skaleerida.
Merekaubanduse mahud on 2023. aastal kasvanud 2,4% ja peaksid 2024. aastal kasvama 2,5%.
Vahemaadega kohandatud nõudlus: 2023. aastal on reisivahemaad lisanud nõudluse kasvule ligikaudu 1,8 protsendipunkti, samal ajal kui see näitaja peaks 2024. aastal langema 0,5 protsendipunktini. Meie poolt opereeritavad laevad töötavad valdavas enamuses nafta- gaasi- ja avamere tuuleparke teenindavas sektoris ja sealsed segmendid on hetkel selges tõusutrendis.
Kommentaarid (0)