WEB EXPERT OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 126 244 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 21 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kom

WEB EXPERT OÜ hetkeolukord

Juba 126 244 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 21 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommenteeritud 8 korda.

Tegevusaruanne 2023

Web Expert OÜ eesmärgiks on olla kõrge kompetentsiga täisteenust pakkuv koostööpartner veebiarenduse ja äriprotsesside digitaliseerimise vallas, luues kaasaegseid ning professionaalseid lahendusi, mis aitavad korraldada klientidel igapäevast tööd ja saavutada ärilisi eesmärke. Ettevõte on turul tegutsenud üle 20 aasta, kontorid asuvad

Tallinnas ja Pärnus. Ettevõte on keskendunud peamiselt keskmistele ja suurematele klientidele nii riigi- kui erasektoris, pakkudes neile erinevaid hooldus- ja arendusteenuseid (konsultatsioon, erinevad analüüsiteenused, disain, programmeerimine, kvaliteedikontroll, projektijuhtimine) ning luues erinevaid veebilahendusi ja infosüsteeme.

Ettevõtte 2023. aasta tulemustega võib vaatamata makromajanduslikult keerulisele perioodile pigem rahule jääda, kuigi need olid võrreldes 2022. aastaga langustrendis. 2023.aasta müügitulu vähenes enam kui 9% ning kasum vähenes võrreldes eelmise majandusperioodiga 53%.

2023. aasta olulisemad märksõnad olid Tallinnas uude kontorisse kolimine ja suunamuutused müügitegevustes (aktiivne otsemüügitöö erasektori suurklientide suunal) ning analüüsiteenustes (analüüsiteenuste osakaalu suurendamise projektides ning müügifaasis; uute analüüsiteenuste pakkumine - näiteks digiaudit).

Uuel majandusperioodil on eesmärgiks pöörata ettevõte taas majanduskasvule. Seda peamiselt läbi uute suurkliendikontode ja -projektide.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

E-kaubanduslahendused - tooted veebis müügiks kättesaadavad

E-kaubandus on tänapäeva ärimaailmas muutunud üha olulisemaks ja dünaamilisemaks. Tarbijad ootavad mugavust, kiirust ja valikut ning e-kaubandus vastab neile va
ssb.ee
E-kaubandus on tänapäeva ärimaailmas muutunud üha olulisemaks ja dünaamilisemaks. Tarbijad ootavad mugavust, kiirust ja valikut ning e-kaubandus vastab neile vajadustele paremini kui kunagi varem. Ettevõtete jaoks tähendab see aga konkurentsis püsimiseks ja edu saavutamiseks vajadust omada tõhusaid e-kaubanduslahendusi. Selles artiklis uurime, kuidas e-kaubanduslahendused aitavad ettevõtetel oma tooteid veebis edukalt müüa ja jõuda laiema kliendibaasini. Üleminek füüsilisest poest veebipoodi Üha enam ettevõtteid liigub traditsioonilisest füüsilisest poest veebipoe suunas. See samm

Kuidas klienditoe abil kliendirahulolu tõsta?

Kliendirahulolu on iga ettevõtte jaoks oluline, olgu tegemist väikese kohaliku poega või rahvusvahelise korporatsiooniga. Rahulolevad kliendid on sageli lojaals
ssb.ee
Kliendirahulolu on iga ettevõtte jaoks oluline, olgu tegemist väikese kohaliku poega või rahvusvahelise korporatsiooniga. Rahulolevad kliendid on sageli lojaalsemad, nad ostavad rohkem ja räägivad teistele positiivselt oma kogemustest. Üks võtmekomponente kliendirahulolu saavutamisel on tõhus klienditugi. Selles artiklis uurime, kuidas klienditoe abil kliendirahulolu tõsta ja miks see on äärmiselt oluline. Kliendid hindavad kiiret ja tõhusat kliendituge. Kui neil tekib probleem või küsimus, ootavad nad, et ettevõte reageeriks kiiresti ja aitaks neil probleemi lahendada. Tõhus klienditugi

Mis on bränding?

Bränding on rohkem kui lihtsalt logo ja värvilahendus. See on ettevõtte identiteedi ja maine loomise protsess, mis määratleb, kuidas ettevõte soovib end teistel
ssb.ee
Bränding on rohkem kui lihtsalt logo ja värvilahendus. See on ettevõtte identiteedi ja maine loomise protsess, mis määratleb, kuidas ettevõte soovib end teistele esitleda ja kuidas seda näeme. Brändinguga kaasnevad visuaalsed elemendid, sõnumid ja emotsioonid, mis aitavad ettevõttel eristuda konkurentidest ning kujundada klientide arvamust ja suhtumist. Bränding on järjekindla ja unikaalse identiteedi loomine, mis seob ettevõtte tooted või teenused kliendi ja tema emotsioonidega. See hõlmab endas: Visuaalset identiteeti: See hõlmab logo, värvide, fontide ja graafiliste elementide

KUULA | Mere kutse: Pruuli ja Nõgisto meenutavad mälestusväärset reisi ümber maakera

Kuigi reis ümber maakera võib tavainimese jaoks kõlada müstilise ja imekspandavana, on praeguseks selle tembuga hakkama saanud juba nii...
tallshipstallinn.ee

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.