VICTOR STATIONERY OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 4905 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 65 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,2 punktiga ja kommen

VICTOR STATIONERY OÜ hetkeolukord

Juba 4905 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 65 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,2 punktiga ja kommenteeritud 34 korda.

Tegevusaruanne 2023

Victor Stationery OÜ esmane registreerimine Tallinna Linnakohtu registriosakonnas toimus 21.11.2003 a.

Ettevõtte põhitegevusalaks on pabertoodete tootmine. Majandusaasta müügitulust moodustas 100% toodangu müük, mis kogu ulatuses eksporditi.

Ettevõtte põhitähelepanu on tootearendusel ja tootmisprotsesside arendusel ning tootmissüsteemide optimeerimisel ja raiskamiste vähendamisel. Ettevõtte efektiivsuse parandamiseks rakendatakse Lean põhimõtteid kõikides ettevõtte protsessides, kasutades selleks ka

Kaizen metoodikaid (5S, Lean Manufacturing jne).

Jätkuvalt tegeletakse mitmete kulude kokkuhoiule suunatud projektidega ning investeeringutega masinatesse, mis hõlbustavad tootmist nii koguse kui ka tootevaliku osas.

Victor Stationery OÜ müügitegevus ei sõltu hooajast/aastaajast vaid on enam-vähem stabiilne läbi aasta.

Tehingud tarnijate ja klientidega toimuvad peamiselt valuutades EUR ja GBP.

Ettevõte hindab valuutakursside ja intressimäärade muutumisega seonduvaid riske oma tegevusele madalaks.

Vaadeldes ettevõtte mõjusid keskkonnale, siis peamiselt on see seotud tootmises kasutatavate loodusliku päritolu materjalidega. Kõik tootmisest tekkivad jäätmed (sh paber ja kile) utiliseeritakse kvalifitseeritud partnerite kaasabil.

Ettevõtte jälgib ka oma sotsiaalset ehk töötajatega seotud mõjusid. Töötajate hulgas järgitakse töökeskkonna normatiive ja töökeskkonna mõju töötajate tervisele, maandades riske läbi ohutust tagavate protseduuride ja isikukaitse vahendite. Samuti toetab ettevõte töötajate spordialast tegevust.

24.02.2022 puhkenud Ukraina sõda ei avalda firma tegevusele otsest mõju, kuna firma jaoks pole Venemaa ja Ukraina olulised toormeturud ega toodangu sihtturud. Kaudne mõju pole üldisest majanduskeskkonna muutumisest eristatav, kuid siiski tuleb arvestada võimalike üldiste mõjudega tarneahelate toimimisele ning kulude hinnatasemetele.

Ettevõtte juhtkond jälgib sündmuste arengut ning tegutseb operatiivselt, et riske maksimaalselt maandada ja tagada ettevõtte jätkusuutlikus.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.