EKOY ELEKTROONIKA OÜ hetkeolukord
Juba 3395 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 18 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,9 punktiga ja kommenteeritud 16 korda.
Tegevusaruanne 2023
2023. aasta ülevaade ja olulised sündmused majandusaastal
OÜ EKOY Elektroonika on koostamistöödele spetsialiseerunud Eino Korhonen OY tütarettevõte. Põhitegevuseks on mitmekülgsete elektritarvikute ja valgustite tootmine koos pakkimistöö, kliendi klientide tellimuste komplekteerimise ning transporditeenustega.
Valmistoodangu transport on korraldatud paindlikult oma transpordivahenditega. OÜ EKOY Elektroonika käive moodustus töö lisandväärtusest peamiselt ühele kliendile, emaettevõttele Eino Korhonen Oy. EKOY kontserni klientide turupiirkond on globaalne, ulatudes Euroopast Aasiasse ja Põhja-Ameerikasse, võimaldades kasvutendentsi.
EKOY Elektroonika üürib emaettevõttelt Eino Korhonen Oy-lt 4500 m2 suurust kaasaegse tehnikaga varustatud tootmis- ja laohoonet. Lisaks renditakse eraldi hoonet, kus toimub alumiiniumprofiilide saagimine.
2023. aasta müügitulu kahanes mullusega võrreldes 16,3 % ehk 476 171 euro võrra 2 444 485 euroni. Tootmise müügitulu oli 2 421 828 €, eluruumide üüritulu 15 912 €, tulu kommunaalteenustelt 1 062 € , muu kaup 895 € ja elektrienergia müügist 4 788 €.
Pingeline geopoliitiline olukord
Venemaa agressioonisõda Ukraina vastu ja sellele järgnenud globaalne geopoliitiline ebastabiilsus koos kõrge inflatsiooni ja intressimääradega, tarneahela väljakutsete ja Euroopa energiaturu probleemidega, on põhjustanud erinevaid pakkumise ja nõudlusega seotud riske ning suurendanud ebakindlust. Israeli-Gaza konflikt ja rünnakud kaubalaevadele Punasel merel mõjutavad kaubaveo tarneaega ja -hinda.
Aasta kokkuvõttes mõjutas majanduslangus ettevõtte tegevust ja arengut negatiivselt. Kõrgenenud varude tase oli tavaline probleem, mis aeglustas turu arengut ja säilitas hinnasurve. Tellimusmahtude kahanemine tõi kaasa käibe vähenemise. Elektroonika lepingulise tootmise kliendid on endiselt väga hinnateadlikud ja nõuavad oma tootmispartneritelt pidevat efektiivsuse tõstmist ja konkurentsivõime säilitamist.
Seoses majanduse jahtumisega ja tellimuste vähenemisega, võeti kasutusele kohanemismeetmed: tööde ümberkorraldamine ja muutused tegevus- ja tootmisahelates, ressursside ja personali optimeerimine ning tööaja paindlikkus. Õigeaegse reageerimisega, kohanemisvõimelisusega ja personali paindlikkusega, saavutasime põhitegevusega seatud strateegilised eesmärgid.
Aruandeaastal jätkasime ettevõtte kasvustrateegia rakendamist, tegeleti aktiivselt klientide ja uute klientide vajaduste ja ootuste väljaselgitamise ning sobivate toodete ja teenuste arendusega. Valmistatud toodete ja pakutavate teenuste kvaliteet püsis endiselt kõrgel üle 99% tasemel. Saavutati oluline strateegiline eesmärk, tarnekindluse tõstmine üle 98% taseme.
Ettevõtte äritegevusega seotud riskide ennetamine ja juhtimine on oluline osa strateegilisest juhtimissüsteemist. Riskianalüüse ja siseauditeid viiakse läbi plaanipäraselt. 2023. aastal uuendatud töökeskkonna riskianalüüs on sisestatud Tööinspektsiooni iseteeninduskeskkonda. Ettevõtte eesmärgiks on tagada ohutu ning nõuetele vastav töökeskkond, kus ei toimu ühtegi tööõnnetust.
Töökeskkonna rahulolu-uuringute tulemused on stabiilselt head.
2023. aastal töötas EKOY Elektroonikas keskmiselt 82 inimest. Ettevõte pööras tähelepanu töötajate töötervishoiule ja -ohutusele, pühendumusele ja arengule. Aasta koolitustegevust iseloomustab eelkõige keskendumine tööohutusele ja tööõigusele. Lisaks tõsteti teadlikkust tootmise efektiivsusest ja kvaliteedist, säästliku keskkonna teemadel ning ettevõtte kontoritöötajad läbisid RIA poolt korraldatud küberturvalisuse online koolituse. Suvepäevade raames toimus Tauri Tallermaa „Mälu ja tähelepanu“ koolitus kõikidele ettevõtte töötajatele. Kohustuslik tööohutusalane juhendamine ja tuleohutuskoolitus toimusid plaanipäraselt.
Väärtustame iga töötaja panust ning püüame kindlustada nende jätkuvat motivatsiooni ja pühendumust. Pikaajaliste kogemustega oma ala professionaalid on ettevõtte võtmeväärtus Personali motiveerimiseks on kasutusel ärikasumist sõltuv premeerimissüsteem, millesse on kaasatud kõik töötajad.
Kvaliteedi- ja keskkonnajuhtimissüsteem
Kvaliteedi- ja keskkonnajuhtimissüsteemi juhtimise aluseks on ettevõttes kehtivad standardid: SFS-EN ISO 9001:2015 ja ISO 14001:2015, mida kinnitavad Lloyds poolt välja antud sertifikaadid. Kvaliteedijuhtimise ja keskkonnapoliitika põhimõtetest lähtuvalt keskenduti jätkuvalt oluliste protsesside optimeerimisele ja materjalide efektiivsele kasutamisele, minimeerimaks ressursside ebaotstarbekat kasutamist. Eesmärk on arendada tootmisprotsesse, toimimisviise ja süsteeme jätkuva parendamise põhimõttel, vastavuses klientide vajaduste ja ootustega. Kvaliteedi parendamine on pidev protsess, kus on keskne roll kõikidel töötajatel.
Kommentaarid (0)