GOTRACK OÜ hetkeolukord
Juba 5284 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 95 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga ja kommenteeritud 10 korda.
Tegevusaruanne 2023
OÜ GoTrack alustas tegevust 2005. aasta veebruaris ja kuulub 100% AS-ile Go Group. Ettevõtte põhitegevusala on taristuehitus.
2023 kujunes ettevõttele pingeliseks. Tööde mahtude kasvamine esitas väljakutsed nii meestele kui ka tehnikale. Lõpetatud said nii Tapa-Aegviidu, Vasalemma-Riisipere kapitaalremondid ning alustatud Lelle-Rapla kapitaalremonttöödega. Side- ja turvangusüsteemide ehituses lõpetasime
Lelle-Viljandi raudteelõigu liiklusjuhtimise tsentraliseerimise ning tegime algust Lelle-Rapla lõigu liiklusjuhtimissüsteemi ehitamisega.
Ukraina sõja mõjud ettevõtte tegevusele on olnud üldised ning mitte ülemäära suured, kuna oleme oma tegevuses kasutanud Euroopa Liidu ettevõtete teenuseid, materjale. Sisendkulude hinnad püsisid võrreldes 2022. aastaga võrdlemisi stabiilsed. Märkimisväärseid probleeme ei esinenud materjalide tarnel. Ettevõte on teadlik ning mõõdab oma tegevuse keskkonnamõju. Peamiselt seisneb see raudtee- ja maanteesõidukite heitgaaside emissioonis. Vähendame heitgaase läbi investeeringute uuemasse tehnikasse. Töö käigus tekkivad jäätmed sorteerime ning korraldame nende utiliseerimise nõuetekohaselt. Muud mõjud keskkonnale on vähese tähendusega.
Valuutariski maandamiseks tehakse kõik tehingud eurodes. Laenude puhul on kasutusel fikseeritud põhiosa ning ujuv Euribor. Euribori fikseerimist tulevaks aastaks ei planeeri. Ettevõtte enamiku müügitulust moodustavad kuni 5 klienti, kelle maksedistsipliin on olnud eeskujulik. Uute klientide puhul teostame eelnevalt analüüsi, hinnates krediidiriske jmt. Lisaks hindame tarnijaid iga-aastaselt täiendavalt. Ettevõttel likviidsusega probleeme ei ole olnud. Peamiste hankijatega oleme kokku leppinud minimaalselt 30 päevased maksetähtajad.
2024. aastal jätkame oma tegevust raudtee-ehituse turul nii Eestis kui ka Soomes ning plaanime teha suuremaid investeeringuid raudteeveeremi, kaevetehnika ja sõidukite pargi uuendamisse, et parandada meie ettevõtte töö efektiivsust ja tootlikkust.
Kokkuvõtvalt, kuigi 2023. aasta oli väljakutseline, suutsime säilitada oma tegevuse ning kavatseme jätkata investeerimist ettevõtte arengusse.
Aruandeaasta käibeks kujunes 27 175 338 eurot (2022: 12 453 996 eurot), millest 93,38% (2022: 86,27%) on Eestis teenitud. 2023. aasta puhaskasumiks kujunes 1 367 529 eurot (2022 puhaskahjum: -67 471 eurot).
Ettevõtte puhaskasumi marginaal oli 2023. aastal 5,03% ja 2022. aastal -0,54%, lühiajaliste kohustuste kattekordaja oli 31.12.2023 seisuga 2,33 ja 31.12.2022 seisuga 3,29 ning omakapitali määr oli 31.12.2023 seisuga 59,29% ja 31.12.2022 seisuga 61,75%.
Suhtarvude arvestusvalemid: * Puhaskasumi marginaal : Puhaskasum / Müügitulu *100% * Lühiajaliste kohustuste kattekordaja : Käibevarad / Lühiajalised kohustused * Omakapitali määr : Omakapital / Koguaktiva *100%
Töötajate keskmine arv 2023. aastal oli 117 (2022: 98). Aruandeperioodil arvestati palkadeks koos sotsiaalmaksuga 5 090 809 eurot (2022: 3 575 841 eurot). Aruandeaastal maksti juhatuse liikme tasusid kokku 187 251 eurot (2022: 242 442 eurot).
Kommentaarid (0)