LOODUSMARK OÜ hetkeolukord
Juba 580 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Hans Orru (14.10.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Osaühing Loodusmark loodi 03. juunil 2005. aastal Tartus, eesmärgiga hakata tootma ning turustama turbal baseeruvaid looduslikke tervisehooldustooteid.
Koostöös koostööpartneritega on töötatud välja balneoloogilisel turbal põhinevaid tootesarju, mis on suurendatud ettevõtte tootmismahtu. Antud tooted on jõudnud ka välisturgudele.
2023. aastal panustas Loodusmark OÜ juhataja ise ettevõtte majandustegevuse heaks ning muud vajalikud teenused telliti sisse koostööpartnerilt FIE Dmitri Goljandin-ilt, kes täiendas ka ettevõtte tootmistehnoloogiat. Kuna tooted ei ole Eesti turul enam nii uudsed, siis on toimunud müügimahtude stabiliseerumine. Viimastel aastatel on Loodusmark OÜ teinud aktiivset tööd koostööpartneritega uute edasimüüjate leidmisel välisturgudel.
2024. aastal on plaanis jätkata tootearenduse ning uute turgude ja koostööpartnerite leidmisega.
Kommentaarid (0)