RICHTOURS OÜ hetkeolukord
Juba 436 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 45 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,1 punktiga ja kommenteeritud 3 korda.
Tegevusaruanne 2023
OÜ Richtours põhitegevuse järgi 2023a. seal olid reisibürooteenused. Reisibüroo OÜ Richtours põhitegevuseks on reisi- ja väikehulgikaubanduse korraldamine, nende teostamine nii Eestis kui ka välismaal. Ettevõte müüb teistelt ettevõtetelt ostetud reisikorraldajate pakette, osutab viisateenust, korraldab kultuuri- ja haridusreise ning müüb ka lennuki-, bussi- ja praamipileteid.
2023. aastal on ettevõttel plaanis suurendada käivet ja omakapitali tootlust uute turismiteenuste turgude arendamise ja laiendamise kaudu.
OÜ Richtours jätkab ettepanekute uurimist siseturismi turu arendamiseks (välisturistide Eestisse meelitamiseks), uurides uue teenindusturu võimalusi. Ettevõtte põhieesmärk on jätkuvalt hoida oma positsiooni Eesti turul, tugevdades positsiooni teistel turgudel ning tõstes turismiteenuste taset.
Ettevõtte juhtkond oli veendunud, et põhihüvitise mõttes tagab töö töö.
Seetõttu pööratakse palju tähelepanu kulude kontrollimisele ja vähendamisele.
Ettevõttel on olemas kogu vajalik materiaal-tehniline baas: arvutid, kontoritehnika jm. Kõik töötajate arvutid on ühendatud internetiühendusega kohtvõrku. Ettevõttel on oma andmebaas, mis sisaldab teavet ekskursioonide, hotellide ja klientide soovide kohta kogu riigis. Ettevõttes töötab 1 inimene. Dividendid juhatuse liikmetele 2023. aastal. seda ei maksta.
Töötades keerulistes tingimustes, võtab ettevõte meetmeid kvaliteetsete teenuste säilitamiseks, et laiendada oma kliendibaasi ja säilitada väljakujunenud kliendibaasi, et suurendada müüki ja saavutada suuremat kasumit. Ebastabiilne olukord maailmas (sõda Ukrainas jne) mõjutas oluliselt turismiteenuseid (reisimine), mis mõjutas negatiivselt ettevõtte kasumit.
Vaatamata arvukatele konkurentidele ja ülemaailmse finantskriisi mõjule arendab ja säilitab ettevõte oma turusegmenti.
Üldiselt vastavad tulemused turismi arengule. Järk-järgult suurenevad müügimahud ja ettevõtte poolt turistidele osutatavad teenused.
Ettevõttele negatiivselt mõjuda võivad tegurid aga on Ida-Virumaa turismiturul tihenev konkurents, mis on seotud uute turismiettevõtete avamise ja finantskriisi mõjuga.
Kommentaarid (0)