KLICK EESTI AS hetkeolukord
Juba 17 850 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 213 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga ja kommenteeritud 85 korda.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Kaire Koik (19.06.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Sissejuhatus
Klick Eesti AS on üks suurimaid erinevaid digitooteid pakkuv jaekaubandusettevõte. 2023 aastal, lisandus ettevõttele kaks täiendavat ärisuunda. Müük ettevõtetele ja arvutite tootmine. Ettevõttel on 21 kauplust üle Eesti, 2 ärimüügiesindust (Tallinn ja Tartu) ja 2 e-kauplust (erakliendile suunatud e-kauplus www.klick.ee ja ärikliendile suunatud e-kauplus b2b.klick.ee). Ettevõtte teenindas 2023. aastal üle 2 miljoni kliendi (2022.aastal 2 miljonit). Ettevõtte eesmärk on olla igale oma kliendile lähedal ja pakkuda talle parimat teenindust ja toodet. Meie valikus on erinevad digitooted- eelkõige väga lai valik sülearvuteid, mänguritele mõeldud lauaarvuteid ja komponente, telefone ja väga palju erinevaid lisasid, tõukerattaid, kellasid ja väikeseid ning suuri kodumasinaid. Esindatud on kõik tuntud brändid nagu näiteks Apple, HP, Lenova, Samsung, Xiaomi, JVC, Inokim, Realme jne. Jätkuvalt soovime oma klientidele pakkuda kvaliteetset ja kõrgetasemelist klienditeenindust nii füüsilises poes kui e-poes, olles samaaegselt hinnatud tööandjaks oma töötajatele. Oleme kliendile alati lähedal – nii füüsilise katvuse poolest kui online teenindusega. Soovime olla klientidele esimeseks valikuks digitoodete ostmisel.
2023. aasta ülevaade
Ettevõte 2023. aastat iseloomustab eelkõige väga tugev inflatsioon ja sellest tingitud muutused- tugev palgasurve ja kulude kasv. 2023. aasta teisest poolest hakkas Eestis majanduslangus, mis mõjutas ostujõudu ja tarbimiskindlust. Juhtkonna hinnangul 2024.aasta alguseks ei ole majanduslangus veel peatunud ja tarbijate ebakindlus on järjest süvenenud. Leibkondade reaalsissetulekud vähenesid seoses eelkõige toiduainete hindade tõusu tõttu ning kodulaenude tõttu. Märksõnaks oli palgasurve- kuidas hoida ja motiveerida olemasolevat töötajat.
31.12.2023 oli kontserni struktuur järgmine:
Klick Eesti
AS
Ordi OÜ 100%
SIA Ordi 78%
SIA Ordi on avaldatud eraldiseisva aruandena. SIA Ordi ei ole konsolideeritud emaettevõtte aruannetesse, sest mõju emaettevõtte aruannetele on ebaoluline.
Äritegevuse põhilisteks riskideks peame majanduskeskkonna muutuseid, konkurentsi, ettevõtte tegevustest tulenevaid riske ja IT riske. Riskideks peab ettevõte riske, millel on lühi- või/ja pikaajaline
Aastaaruande lisad lehekülgedel 12-38 on raamatupidamise aastaaruande lahutamatud osad.
Kommentaarid (0)