QUALITY PRINT OÜ hetkeolukord
Juba 2376 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja kommenteeritud 16 korda.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Mehis Hõim (27.08.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Quality Print OÜ asutati 7. märtsil 2006. aastal. Ettevõtte põhitegevusalaks on digi- ja siiditrüki teenuste osutamine ning reklaamtekstiili import, jae- ja hulgimüük.
2023. aasta müügitulu oli 361 077 eurot (2022. a. 471 663 eurot) ning majandustulemuseks kujunes 16 259 eurot kahjumit (2022. a. kahjum 41 624 eurot).
Quality Print OÜ pakub oma teenuseid ja tooteid enamjaolt edasimüüjatele ning vahendajatele sh. trükifirmad, reklaamibürood, agentuurid jne.
Pakume oma klientidele rõivabrändide James & Nicholson, Myrtle Beach ja Mantis World tooteid.
2024. aasta eesmärgiks on parandada veelgi teenuste kvaliteeti nii tootmises kui ka klienditeeninduses. Jätkuvalt soovime suurendada kliendiportfelli ning sellest tulenevalt ka müügitulu.
Põhirõhu paneme oma tegevusalal ikkagi kohalikule turule n-ö „tegemata tööle“ ehk avastamata koostööpartnerite leidmisele. Kuid loomulikult üritame oma tegevust suunata ka ekspordivõimaluste uurimisele ja arendamisele.
Aruandeperioodil töötas ettevõttes keskmiselt 5 töötajat ning palgakuluks oli 128 291 eurot, sealhulgas juhatuse liikme tasu summas 21 858 eurot.
Kommentaarid (0)