DIGIDISAIN OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Tähelepanu! DIGIDISAIN OÜ on jäänud maksuvõlgade kuhjumise ja nende ignoreerimise tõttu tõsiste tagajärgede ette, sealhulgas usaldusväärsuse kaotuse ja võimalik

DIGIDISAIN OÜ: Maksuvõlg ja usaldusväärsuse kaotus

Kohustused

Kohustused

Krediidiriski prognoosid, krediidilimiidid, võlad, aruandekohustused, hüpoteegid, kohtulahendid jm ettekirjutused

Vaata raportist >

Tähelepanu! DIGIDISAIN OÜ on jäänud maksuvõlgade kuhjumise ja nende ignoreerimise tõttu tõsiste tagajärgede ette, sealhulgas usaldusväärsuse kaotuse ja võimalike juriidiliste meetmete alla. Maksukohustuste täitmata jätmine mitte ainult ei mõjuta ettevõtte finantsseisu, vaid võib takistada ka edasist koostööd partneritega.

📌 Maksukogujale tekitatud kahju kokku: 543,36 EUR.

Ettevõtte juhtkonda kuulus võlgnevuste tekkimise ajal Tõnis Saat, kes alustas ettevõtlusega 18 aastat tagasi 24 aastaselt. Tema juhitavate ettevõtete 2024. aasta kogukäive oli 71.09 tuhat EUR, samas kui töötajate keskmine brutopalk jäi 112,69 EUR juurde.

Kuigi Tõnis Saat tegutseb täna ettevõttes JATMAR INVESTEERINGUD OÜ, pole seal kvartalikäivet registreeritud.

🔴 Inforegister soovitab hoiduda koostööst DIGIDISAIN OÜ-ga, kuni ettevõte pole oma kohustusi täitnud ja usaldusväärsust taastanud.

📢 Maksekokkuleppe sõlmimine ja võlgnevuse likvideerimine

Kõige kiirem võimalus maksukohustuste tasumise ajatamiseks on esitada taotlus koos ajatamisgraafikuga Maksu- ja Tolliameti e-teenuste keskkonnas e-MTA.

🔗Juhend e-MTAs ajatamise taotluse esitamiseks | pdf

Taotlust esitama

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

DIGIDISAIN OÜ tegevusaruanne 2023

DIGIDISAIN OÜ  Tegevusaruanne 2024  Üldine ülevaade: 2024. aasta oli Digidisain OÜ jaoks klientide hoidmise ja pikaajaliste suhete tugevdamise aasta. Meie peami
ssb.ee
DIGIDISAIN OÜ Tegevusaruanne 2024 Üldine ülevaade: 2024. aasta oli Digidisain OÜ jaoks klientide hoidmise ja pikaajaliste suhete tugevdamise aasta. Meie peamine fookus oli tagada, et olemasolevad kliendid oleksid rahul meie teenustega ja jätkaksid koostööd. Samuti töötasime aktiivselt selle nimel, et kasvatada kliendilojaalsust ja pakkuda neile lisaväärtust läbi personaalsete lahenduste ja kvaliteetse teeninduse. Peamised saavutused: 1. Klientide hoidmise strateegia: 2024. aastal arendasime välja ja rakendasime kliendilojaalsuse programmi, mis sisaldas regulaarseid tagasisideküsitlusi,

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.