OFFICEDAY ESTONIA OÜ hetkeolukord
Juba 4527 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 47 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Üldinfo
Officeday Estonia OÜ (edaspidi ''Ettevõte'') on asutatud 2006. aastal. Ettevõtte põhitegevuseks on bürootarvete ja -tehnika müük. Ettevõte kuulub Baltikumi suurima kontoritarvete müüja OFFICEDAY kontserni.
“Sanitex” grupp omandas 2015. aastal 100% osaluse ettevõtetes UAB Officeday, SIA Officeday Latvia ja OÜ
Officeday Estonia.
Äritegevuse ülevaade
Officeday Estonia OÜ müügitulu kahanes 2023 aastal traditsiooniliste kaupade segmendis. Müügitulu kasvas uutes kategooriates. Lanseerisime uue veebilehe ja e-poe. Kinnistasime oma koostööd seniste koostööpartneritega ja alustasime koostööd mitmete suuremate ettevõtetega nii lokaalsel kui ka kõiki Baltimaid katval tasandil.
Peamised finantsnäitajad / 2023 2022 arvutusvalem eurodes
Müügitulu 4 156 133 4 979 957
Müügitulu kasv (langus) -16,54% 0,84% (müügitulu 2023 - müügitulu 2022) / müügitulu 2022
Ärikasum (- kahjum) -73 569 15 777
Ärikasumi (- kahjumi) määr -1,77% 0,3% Ärikasum (- kahjum) / müügitulu
Aruandeaasta kasum (- kahjum) -69 478 15 818
Puhasrentaablus -1,67% 0,3% aruandeaasta kasum (- kahjum) / müügitulu
Lühiajaliste kohustiste 4.24 4,08 käibevara / lühiajalised kohustised kattekordaja
Tegevuskulud 458 037 426 743 (tegevuskulud 2023 - tegevuskulud 2022) /
Tegevuskulude muutus 7,33% 2,30% tegevuskulud 2022
Investeeringud 2023. aastal olulisi investeeringuid põhivarasse ei teinud.
Töötajad
Ettevõtte keskmine töötajate arv aruandeaastal oli 17 (2022:21). Tööjõukulud kokku olid 512 tuhat eurot (2022: 565 tuhat eurot). Juhatuse liikmele töötasu aruandeperioodil ei makstud.
Plaanid järgmiseks majandusaastaks 2024 aastal on prioriteediks endiselt tegutseda samal tegevusalal, laiendada kliendibaasi läbi aktiivsema müügitegevuse, tootevaliku ja teenuste suurendamine, müügimarginaali kasv, igapäevaste tööprotsesside efektiivsuse tõstmine ja keskendumine suurima kasvupotentsiaaliga toodete müügile ning uute teenuste arendamisele. Suurema potentsiaaliga müügimahu kasvu allikateks peame seni olulisel määral kasutamata tootegruppe ja kliendisegmente.
Eigo Siimu
Kommentaarid (0)