FINEWINE OÜ hetkeolukord
Juba 2436 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Annika Liivamägi (06.06.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Finewine jaoks oli 2023 aasta taas väljakutseid pakkuv. Eestis on kestnud majanduse jahtumine juba mitu aastat. 2023 tõi kaasa majanduslanguse ning hinnatõusud, mis on suurendanud negatiivset mõju tarbijate kindlustundele ning ostujõule. Selle mõju oli tunda ka müükides, sest näha on tarbijakäitumises muudatust, kus oodatakse allahindluseid ning jälgitakse kampaaniatooteid ja nende hinnaerinevust erinevate pakkujate juures. Sellest tulenevalt on kahanenud ka Finewine brutokasumi marginaal. Finewine jaoks on oluline hoida konkurentsivõimelist hinnataset, et püsida turul konkurentsis ning pakkuda klientidele personaalset, sõbralikku ja mugavat teenust, et eristuda muudest poodidest.
2023 aastal jätkas Finewine GoogleAds reklaamidega, avaldas artiklid ajakirjades Sekretär ja ÄriGeenius ning bännerreklaamid ajakirjas Tennis ja jõuluperioodil Eesti Ekspressi erinevates teemakohastes väljaannetes. Finewine töötajad jagasid soodusflaiereid Ülemiste City piirkonna postkastidesse, et leida juurde uusi kliente antud piirkonnas.
Jätkati e-poe arendusplaanidega, et tõsta e-poe külastatavust, parendada kasutajamugavust ostuprotsessi läbimisel ja seeläbi suurendada e-poe kordusostude tõenäosust ning kasvatada e-müügimahte. Interneti vahendusel müük on aasta aastalt näidanud kasvutrendi ja muutunud
Finewine jaoks aina olulisemaks käibeosaks, sest kohapealne külastatavus ei ole viimastel aastatel kasvanud ja e-kanal võimaldab müüa üle-eestiliselt. Enamus 2023 e-poes kavandatud muudatustest aga lükkusid 2024 aasta algusesse agentuuri töökoormuse tõttu. Nende muudatuste efekti loodetakse näha järgnevatel aastatel.
Üle mitme aasta oli Finewine meeskond terve aasta lõikes taas kolmeliikmeline. See tõi kaasa suurenenud tööjõukulud, kuid samas vähendas riski, mis kaasnes kaheliikmelises meeskonnas haiguste ning puhkuste perioodiga. Meeskonnatöö oli hea ning ka kiire jõuluperiood möödus ateljees ladusalt. Käibekasv jäi 2023 aastal oodatust kesisemaks, kuid meeskond on motiveeritud ning valmis suurema müügimahu teenindamiseks.
Tänu e-müükidele ja edukale jõuluperioodile suutis Finewine eelneva aastaga võrreldes käivet suurendada, kuid brutokasumi marginaal jäi oodatust kesisemaks ning taas ei suudetud suurenenud tegevuskulusid katta.
Finewine põhitegevuseks on endiselt emaettevõtte Balmerk Estonia OÜ poolt imporditud toodete jae- ja hulgimüük, vähesemal määral Finewine enda poolt imporditud gurmeetoodete jaemüük ning mitmesuguste koolituste ja motivatsiooniürituste korraldamine.
Kommentaarid (0)