Otsene ja kaudne müügijuhtimine- mis minu ettevõttele sobiks?
Enamus ettevõtjate tänane suur mure: kas ma peaksin ise rapsima, higimull laubal, otsima uusi müügiliide nagu nõela heinakuhjast või ootama hoopis, et kliendid ise mind kuidagi nende 200 000 ettevõtte hulgast üles leiaks? Dilemma missugune, aga kumba siis eelistada?
Kõige parem variant on ikka see, kus vähima vaevaga leiad ise oma täpse klientide sihtgrupi üles ning samas on ka taustale "tiksuma" pandud müügijuhtimist abistavad tegevused. Kuidas see käib ja mis siis see vahe neil on?
Otsese müügijuhtimise tööriistad:
Selle juhtimismooduliga on vaja müügiinimesel siiski pisut ise vaeva näha ja endale uusi kliente tuua. Millised on selleks tõhusaimad ja ressurssi kokkuhoidvamad vahendid tänasel turul?
- 1Contacti poolt koostatavad potentsiaalsete klientide nimekirjad.
* Eesti ettevõtted. Telli endale uute müügiliidide list (Usaldusväärsed ettevõtted, täpselt sihitud tegevusala ja soovi korral piirkonna või mõne muu filtri alusel). Eesmärgiks leida Eesti firmade seast endale uusi kliente, kes oleksid just Sinu tootest/teenusest huvitatud.
* Välisettevõtted. Vali endale uusi kliente 123 118 500 ettevõtte seast üle maailma. Vali riik ning saa teada, kui palju on meil infot selle riigi ettevõtete e-mailide, telefonide, aadressite, veebilehtede ning tegevusvaldkondade kohta. Eesmärk- laieneda oma toodete ja teenustega välisturgudele.
* Valdkonna ülevaated. Ole kursis oma valdkonna turuolukorra ja avastustega! Kelle positsioon muutus kõige enam? Millised ettevõtted kasvasid kõige kiiremini? Millised ettevõtted olid suurimas languses? Vali endale valdkonna TOPist uusi kliente, keda pole veel kõnetada jõudnud. Eesmärgiks selekteerida endale konkreetsest valdkonnast sobivad uued võimalikud kliendid. - Müügihaldustarkvara (CRM), mis on Sinu eest meie poolt juba ära täidetud eriti SOOJADE müügivihjete andmete, otsekontaktide ja analüütikaga.
Lisavõimalused:
- Igapäevane up-date
- Uute liidide lisamine veebist (Veebibrauseri laienduse või Storybooki keskkonna kaudu).
- Saad alati esmesena kätte kuumad müügivihjed Storybooki tellimuskeskkonnast
- Saada oma pakkumisi korraga kõigile oma valitud sihtgrupi potentsiaalsetele klientidele
Kaudse müügijuhtimise tööriistad:
Siia alla kuuluvad tegevused, mis ei nõua müügiinimese pidevat tähelepanu ning toimetavad taustal- tuues vähima ressursiga rohkem kliente.
1. Hangete keskkond. Märkides võimalikult palju märksõnu oma firma Storybooki profiilil, osaled järjest enamatel hangete tellimustel ning tuled ka konkurentide seast paremini välja. Kliendid jõuavad ise Sinuni.
2. Oma kliendibaasi jälgimine on-line või detailse exceliga (kui pole kasutusel meie CRMi). Seiresündmused annavad varakult teada muutustest kliendibaasis (juhatuse liikme uue ettevõtte lisamisel uue müügiliidi võimalus jne).
3. Kindlasti annab kaudsele müügijuhtimisele väga tugeva toe korralik ja läbimõeldud turundusjuhtimine.
Seega- kutsume ka Sind, hea lugeja, meiega koos oma ettevõtte müügijuhtimist tõhustama. Võta meiega ühendust ning paneme üheskoos plaani paika, kuidas teha aasta 2020 Sinu firma müüginumbrite kasvu osas märkimisväärseks! :)
Sinu kontakti oodates,
Liisi Raudsik
liisi@storybook.ee
Kommentaarid (0)