Võta aega tegelemaks müügi ettevalmistusega
Praegusel keerukal ajal on paslik võimalusel vältida otsekontakte klientidega. Samas on sobilik tegeleda müügiks ettevalmistuste korraldamisega, mida saad teha kasvõi kodukontoris.
- Vaata üle oma kliendiportfelli olukord- millises olukorras on täna Sinu klientide tegelik taust. Kreedix pakub esmast kliendiportfelli analüüsi praegu lausa poolmuidu (selle faili analüüsiga saad teada, kes Sinu tänastest klientidest on võlas, kellel aruanded esitamata, kellel on Krediidiskoor problemaatilise või riskantse klassiga, kelle juhatuse liikmed on problemaatilised, kas ja kui palju on soovituslik limiit jne). See info annab Sulle võimaluse oma klientide seas teha suurpuhastust- kellega ja millistel alustel koostööd teha ja kellega oleks vaja nüüd tõsisemalt tegelema hakata, et väljas olevad rahad koju tuua.
- Kui olemasolev kliendiporfell on analüüsitud ja edasised tegevused paika pandud, siis tasuks mõelda ka sellele, kuidas leida uusi potentsiaalseid kliente.
Selleks on üks võimalus näiteks 1contact, mille kaudu saad tellida kas Eesti ettevõtete müügivihjeid või välisfirmade liste.
Vali vaid sektor, täpsusta vajadusel EMTAK ning telli kas ühekordne list või lausa koos UP-date`ga.
Tööta välja e-mail põhi või kõne skript ning asu uusi ettevõtteid kõnetama, et oma kliendibaasi suurendada ja leida toredaid pikaaegseid kliente. - Kindlasti kirjuta enda ettevõtte osas sisuturundusartikleid (jutusta oma firmast lugusid), räägi oma toodetest/teenustest.
Saada firmadele Storybooki postkasti oma pakkumisi läbi pakkumiste turu.
Lisa kõikvõimalikke märksõnu oma ettevõtte kohta, et otsingus paremini välja tulla ja seeläbi ka osaleda hanke tellimustel.
Need olid vaid mõned juhud, millega praegusel ajal tegelema peaks.
Kui Sul tekkis küsimusi või soovid täpsemat juhendamist, siis võta julgesti minuga ühendust!
Olge terved!
Liisi Raudsik
liisi@storybook.ee
Kommentaarid (0)