WERROWOOL OÜ hetkeolukord
Juba 4032 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 16 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommenteeritud 22 korda.
Tegevusaruanne 2023
1. Ettevõte ja toode
WERROWOOLOÜ on 2007.aastal asutatud Eesti ainus soojustusvilla tootja. Ettevõte on saanud mitmeid tunnustusi ning auhindu, olles valitud ka Eesti 2013. aasta Keskkonnasõbralikuks ettevõtteks ning on olnud European Business Awards for the Environment finalist.
2023. aasta eest sai ettevõte tiitli “Ringmajanduse kangelane”.
WERROWOOL OÜ toodab oma kaubamärgi all soojustusmaterjali tselluvill ning lemmikloomaallapanu WerroLitter.
Tselluvill on hinnatud soojustusmaterjal ning Soomes on see saavutanud kõige populaarsema puistevilla positsiooni.
Meie poolt toodetud tselluvilla peamised eelised on: (cid:127) Soojapidav (soojusjuhtivustegur (l) on 0,039-0,045 W/mK) (cid:127) Niiskust reguleeriv ja hingav (tselluloosi baasil valmistatud toote ja “hingamine” on loomulik); (cid:127) Tulepüsiv (lisatud soolad tagavad tulepüsivuse st toote iseenesliku kustumise) Tulepüsivus testitud TÜV Eesti OÜ laboris ja väljastatud vastav sertifikaat tuleklassile B; (cid:127) Kahjuritele ebameeldiv (lisatud soolad tõrjuvad hallitust ja on kahjuritele ebameeldiv); (cid:127) Müra summutav (kasutatakse konstruktsioonides ka heliisolaatorina); (cid:127) Allergiavaba (toodetud looduslikust materjalist- tselluloosist); (cid:127) Keskkonnasõbralik ja valmistatud Eestis (ainus Eestis valmistatud soojustusvill ja aitab taaskasutada jäätmeid).
WerroLitter on keskkonnasõbralik lemmiklooma allapanu, mis on valmistatud taaskasutatud vanapaberist.
2. Tegevus majandusaastal 2023. aasta oli ettevõttele edukas. Suurenes tootmismaht.
Olulisemad sündmused ja arengud: l Jätkuv koostöö kohalike koolidega, et suurendada noorte teadlikkust keskkonna- ja taaskasutusega seotud teemadest.
l Tehase tootlikkus on tõusnud ühe vahetuse puhul 175 000 kg-ni kuus.
l Tselluvilla tootmisliini arendamine, parandamaks tselluvilla kvaliteeti ning Werrowool tselluvilla konkurentsivõimet.
l Tiitel “Ringmajanduse kangelane 2023”.
3. Plaanid 2024. aastaks l Jätkuv toote- ja müügiarendus lemmikloomade allapanu, WerroLitteriga.
l Tselluvilla tootmismahu kasvatamine olemasolevate ressurssidega, sh ühes vahetuses, kaasates vajadusel koostööpartnereid (täiendavad laopinnad).
l Jätkuv tootearendus alternatiivsete toormaterjalidega, et tõsta Werrowool tselluvilla kvaliteeti ning alandada omahinda, mis võimaldab paremini püsida konkurentsis.
Pikemas perspektiivis oleme soojustusmaterjalide turu osas optimistlikud. Hoonete soojustamine on lähima 10 aasta jooksul kindlasti kasvav turg.
Turu kasvamine on peamiselt tingitud järgnevatest teguritest: (cid:127) 2020. aastal kehtima hakanud regulatsioon, mille järgi peavad kõik uued ehitised või suuremahuliselt renoveeritavad hooned olema liginullenergia hooned. Kõige kuluefektiivsem on seda saavutada soojustusmaterjalide mahtu konstruktsioonis suurendades.
(cid:127) Põhjamaades on märkimisväärses mahus ca 50-70 aastat tagasi ehitatud hooneid, mida tuleb põhjalikult renoveerida.
(cid:127) Ökoloogiliste materjalide populaarsuse suurenemine.
(cid:127) Inimeste üldine teadlikkuse kasv.
(cid:127) Energiatõhususe toetamiseks on riigi poolt välja tulnud erinevad toetusmeetmed väikeelamutele.
WERROWOOL’i konkurentsivõime kasv järgneval kolmel aastal peaks põhinema toote tuntuse parandamisel, müügimahtude suurendamisel ning omahinna alandamisel
Kommentaarid (0)