AIRVITAMIN GRUPP OÜ hetkeolukord
Juba 10 529 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga ja kommenteeritud 26 korda.
Tegevusaruanne 2022
Airvitamin Grupp OÜ on ettevõte, mis on pühendunud elektriliste kodumasinate jae- ja hulgimüügile. See ettevõte asutati 04.06.2007. aastal ning on sellest ajast alates olnud pidevas kasvus ja arengus. Airvitamin Grupp OÜ on kindlalt jalga kinnitanud nii tolmuimejate kui ka õhuniisutajate müügis, mis moodustavad juba ligemale 70% ettevõtte käibest. See näitab, et ettevõte on suutnud end positsioneerida tugeva konkurendina kodumasinate turul.
Ettevõte keskendub tuntud brändidele nagu Stadler Form, Veito ja Dyson, mis on läbi aegade meie kaudu klientideni jõudnud. Need brändid on tuntud oma kvaliteedi ja usaldusväärsuse poolest, mis on aidanud Airvitamin Grupp OÜ-l luua tugeva kliendibaasi.2022. aastal oli ettevõtte müügikäibeks 1 842 795 eurot ning aasta lõppes 192 386-eurose kasumiga. Võrreldes eelmise aastaga, kui käive oli 2 388 293 eurot ning kasum 435 020 eurot, on näha mõningast langust. Siiski on ettevõtte ärirentaablus 13,7% ja omakapitali tootlus 21,8%, mis näitab, et ettevõte on jätkuvalt kasumlik.2023. aastal on ettevõtte plaanis veelgi laiendada haaret internetimüügis ning suurendada jaekäibe osakaalu. Samuti jätkatakse tööd hulgiklientidega, kes pakuvad Airvitamin Grupp OÜ tooteid suurtes kaubanduskettides ja -keskustes.
Siiski, seoses Ukrainas jätkuva sõjategevuse ning intresside tõustust tingitud stagnatsiooniga, prognoosib ettevõtte juhtkond ka järgmiseks aastaks mõningast käibelangust. Hoolimata sellest, ettevõte rõhutab, et eksistentsiaalset ohtu ettevõttele ei ole ning Airvitamin Grupp OÜ on jätkuvalt tegutsev ettevõte. See näitab ettevõtte tugevat positsiooni turul ja võimet kohaneda muutuvate majandusoludega.
Kommentaarid (0)