BONAVA EESTI OÜ hetkeolukord
Juba 9414 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 55 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,0 punktiga ja kommenteeritud 24 korda.
Tegevusaruanne 2023
Bonava tutvustus
Bonava on Euroopa juhtiv elamuarendusettevõte, kes loob kodusid ja naabruskondi, kus inimestele on kõrge elukvaliteet. Ettevõte 1500 töötajat arendavad elamuid kuues riigis: Rootsis, Soomes, Saksamaal,
Eestis, Lätis ja Leedus, keskendudes suurematele linnadele, kus elanike arv kasvab ning nõudlus uute kodude järele on püsiv.
2023. aastal oli Bonava Grupi müügitulu 1,3 miljardit eurot ja kokku müüdi 1493 uut kodu. Bonava aktsiad ja roheline võlakiri on noteeritud Nasdaqi Stockholmi börsil. Ettevõte on Euroopas esimene elamuarendaja, kes sai oma kliimaeesmärkide eest algatuse Science Based Targets (teaduspõhised sihtmärgid) heakskiidu.
Bonava sai oma keskkonnaalgatuste eest ülemaailmselt mittetulundusühingult Carbon Disclosure Project (CDP) hinde „A“. 71 protsenti Bonava alustatud uusehitistest olid enam kui 10 protsenti energiatõhusamad, kui uusehitiste eeskirjad nõuavad.
NCC-st alguse saanud Bonava on kodude ja naabruskondade loomisega tegelenud juba alates 1930.
aastatest ning selle aja jooksul on meist saanud kogenud eksperdid mugavate ja optimaalsete lahendustega kodude loomisel. Bonava kaubamärgi all tegutseme alates 2016. aasta kevadest, kui NCC Housing sai omaette ettevõtteks.
Bonava eesmärk
Bonava eesmärk on luua õnnelikke naabruskondi paljudele inimestele. Elamuarendajana otsime pidevalt uusi võimalusi, kuidas kujundada naabruskondi ja luua kodusid, mis aitaksid kaasa õnnelikuma, jätkusuutlikuma ja tervema ühiskonna loomisele. Parima kodu aluseks ei ole vaid arhitektuur või ilus sisustus, vaid eelkõige inimesed ja sealne elu. Just sellepärast alustasime 2017. aastal ka "Õnneliku naabruskonna uuringuga", mille abil uurime, mida inimesed oma kodu ja naabruskonna puhul oluliseks peavad. Seeläbi saame ka meie ettevõttena end pidevalt parendada.
Bonava väärtused ja juhtimispõhimõtted
Meie eesmärk luua õnnelikke naabruskondi paljudele näitab meile teed kuhu suunas liikuda. Meie väärtused ja juhtimispõhimõtted on selleks, et suunata meid kuidas me oma eesmärkideni jõuame: mis on igapäevatööd tehes meie jaoks oluline ja kuidas me käitume. Väärtused on oluline osa meie kultuurist ja lisaks sellele, et need omavad olulist rolli eesmärkide saavutamisel, on need väga olulise mõjuga jätkusuutliku, eduka ja kasumliku ettevõtte loomisel. Oma igapäevategevuses juhinduti järgmistest väärtustest ja juhtimispõhimõtetest: (cid:127) Pühendumus
Väärtuse tõlgendus: Meie peamine fookus on ettevõtte äritulemused ja rahulolevad kliendid.
Juhtimispõhimõtted: tunne ärikonteksti, saavuta tulemused (cid:127) Hoolivus.
Väärtuse tõlgendus: Toetame üksteist, hoolitseme oma klientide eest ja panustame ühiskonda.
Juhtimispõhimõtted: tunne iseend, kaasa oma meeskonda, tee koostööd ja jaga infot (cid:127) Teadmishimu.
Väärtuse tõlgendus: Õpime ja arendame end pidevalt, et suudaksime pakkuda oma klientidele parimaid lahendusi.
Juhtimispõhimõtted: ole arengu eestvedaja, leia võimalused keerulistes olukordades
Kommentaarid (0)