ECOPRINT OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 5605 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 88 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommen

ECOPRINT OÜ hetkeolukord

Juba 5605 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 88 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommenteeritud 16 korda.

ECOPRINT AS tegevusaruanne 2023

AS Ecoprint on peamiselt pakendite tootmisele fokusseeritud trükikoda. Tegutsedes juba alates 1993. aastast, on Ecoprint mitte ainult üks pikaajalisema kogemusega trükiettevõte Eestis, vaid ka pikka aega üks selgema keskkonnateadlikkuse suunaga ettevõte.

Ettevõte kasutab alates 2003. aastast enda nimele registreeritud kaubamärki Roheline TrükisTM . Lisaks lähtub Ecoprint ka olulisemate rahvusvaheliste keskkonnasertifikaatide nõuetest nagu näiteks FSC® SCS-COC-007924 ja Põhjamaade keskkonnamärgis Nordic Swan.

Sellised märgised toodetel garanteerivad, et toote valmistamiseks kasutatud materjalid pärinevad vastutustundlikult majandatud metsast või on toodetud ringlusse võetud materjalidest. Põhjamaade keskkonnamärgis on tunnistuseks efektiivsest ja keskkonnasõbralikust ressursikasutusest.

Kõigil meie klientidel on võimalus nimetatud märke Ecoprindis valmistatud trükistel kasutada.

2023. aastal tellis ettevõte Roheauditi, et saada tõendatult teada oma positsioon ning teha kindlaks võimalused, kuidas veelgi rohkem kestlikkusesse panustada. Roheaudit on protsess, mis koosneb kolmest sammust: hetkeolukorra määratlemine, arenguvõimaluste tuvastamine ja tegevuskava koostamine. Muuhulgas analüüsiti ettevõtte süsiniku jalajälge, kus vastavalt arvutuste tulemusele on suurima mõjuga tootmise sisendid (paber, kartong, lainepapp) ning ostetud elektrienergia.

Tootmissisendite efektiivse kasutusega tegeletakse igapäevaselt ning järjest enam minnakse üle kontrollitud tarneahelaga materjalidele (FSC®).

Elektrienergia tarbimisega seotud süsiniku jalajälje vähendamiseks alustatakse 2024. a algusest 100% taastuvatest allikatest elektrienergia ostmisega. Parendamisvõimalusi leiti veel nii ettevõtte strateegiates, protsessides kui ka ettevõtte siseses ja -välises koostöös. Valminud teekaardi abil saab ettevõte järgmistel aastatel tegevustega jätkata.

2023. a. jätkati investeerimist pakendi tootmist toetavatesse tehnoloogiatesse. Soetati uus pakendi liimiliin, mis võimaldab liimida nii kartongist kui ka lainepapist pakendeid. Investeeringu suurus 121 000 eurot.

2024. a on kavas investeerida digitaliseerimisse – minna üle uuele infosüsteemile ning tagada seeläbi efektiivsus nii müügis kui tootmises, vähendada manuaalset sisestamist mõlemas valdkonnas ning saada analüütikat, mis võimaldab teha kvaliteetsemaid juhtimisotsuseid.

Investeeringuks on planeeritud hinnanguliselt 50 000 – 75 000 eurot.

Lisaks on ettevõttel kavas 2024. a tõhusamaks kvaliteedi- ja keskkonnajuhtimise rakendamiseks taotleda vastavus ISO9001 ja ISO14001 standarditele. Eesmärk on tõestada meie klientidele, et ettevõtte teenused ja tooted on kvaliteetsed ning ettevõte panustab jätkusuutlikku tootmisesse. Mainitud uued digitaalsed lahendused on siin kindlasti abiks.

Ettevõtte müügitulu 2023. aastal oli 3 166 460 eurot, kasv võrreldes eelneva aastaga 6% (2022. a müügitulu 2 983 453 eurot) ja aruandeaasta kasum 126 373 eurot, kasv võrreldes eelneva aastaga 33% (2022.a aruandeaasta kasum 94 803 eurot). Kokkuvõtvalt saab öelda, et ettevõte on

Eesti majanduslanguse tingimustes hästi hakkama saanud ja oma majandusnäitajaid parandanud. Pakendite tootmise osakaalu suurendamine on taganud stabiilsuse ja vähendanud kahaneva majanduse negatiivset mõju.

Ettevõttes töötas 2023. aastal keskmiselt 30 töötajat (2022. a samuti keskmiselt 30 töötajat).

Peamised finantssuhtarvud

Lähteandmed ( tuh.eur ) 31.12.2023 31.12.2022 31.12.2021

Käibevara 776 618 567

Lühiajalised kohustised 547 463 457

Raha 472 309 327

Koguvõlgnevus ehk kohustised 716 682 787

Varad 1 492 1 332 1 342

Varud 95 96 67

Aruandeaasta kasum 126 95 17

Omakapital (või netovara) 776 650 555

Müügitulu 3 166 2 983 2 582

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Jäätmereform ja pakenditootmise trendid 2025. aastaks

2025. aastal jätkame keskkonnasõbraliku tootmise ja tarbimise edendamist. Pakenditootmine liigub üha enam kestlikkuse ja innovatsiooni suunas. Lisaks sunnivad E
ecoprint.ee

Kuidas valida sobiv pakend e-poe või jaemüügi jaoks?

Pakendi arendamise algfaasis on oluline teada, millist teed pidi toode tarbijani jõuab – kas füüsilisest poest või e-poest. Erinevad müügikanalid seavad pakendi
ecoprint.ee

Veikko Maripuu: Traditsioonilise trükikoja teekond jätkusuutlikuks pakenditootjaks

Kui Veikko Maripuu omandas 2012. aastal oma erakapitali investeeringu kaudu Ecoprindi, kujunes algselt lühiajaliseks plaanitud investeeringust põnev strateegili
ecoprint.ee

Ecoprindi tootmishoone laopind on nüüd veelgi suurem

Viimaste aastate jooksul on Ecoprindi põhimaterjalide, lainepapi ja kartongi, kasutamine pidevalt kasvanud, mistõttu muutus vajadus täiendava laopinna järele hä
ecoprint.ee

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.