AUTOLINK PALDISKI OÜ hetkeolukord
Juba 1838 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 262 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Autolink Rail OÜ tegeleb uute ja kasutatud sõiduautode logistikaga osutades rahvusvahelisi raudteeveoteenuseid autovagunitega.
2023. majandusaastal moodustas äriühingu transporditeenuste müügitulu 10,5 (2022: 5,6) mln eurot.
Ettevõte lõpetas majandusaasta kasumiga 3 691 932 (2022: 2 100 667) eurot.
Äriühingu peamised finantssuhtarvud olid: 31.12.2023 31.12.2022
Ärikasumimarginaal 35,4 39,6 ärikasum / müügitulu x 100
Puhaskasumimarginaal, % 35,2 37,7 puhaskasum / müügitulu x 100
Omakapitali tootlus, % 73,4 98,4 puhaskasum / perioodi keskmine omakapital
Varade puhasrentaablus, % 56,1 42,7 puhaskasum / perioodi keskmised koguvarad x 100
Lühiajaliste kohustiste kattekordaja 10,5 7 käibevarad/lühiajalised kohustised
Äriühingul aruandeaastal töötajaid ei olnud. Ettevõtte juhatuse liikmetele tasu ei makstud ning nende tagasikutsumisel hüvitisi ettenähtud ei ole.
Ettevõte investeeris põhivarasse 9 000 (2022: 22 000) eurot.
Ettevõtte äritegevus ei ole hooajaline ega tsükliline ning äritegevusega ei kaasne olulisi keskkonna- ja sotsiaalseid mõjusid.
Äriühingu laenukohustiste jääk 31.12.2023 seisuga moodustas üksnes 30 000 (31.12.2022: 2 019 754) eurot ning laenukohustis on fikseeritud intressiga. Teenuste osutamise kursiriskid on maandatud, kuna teenuste müük toimub samas valuutas mis teenuste sisseost.
2023. majandusaastal arengu- ja uurimisväljaminekuid ei tehtud, samuti ei ole planeeritud arengu- ja uurimisväljaminekuid teha 2024.
majandusaastal..
Seoses 2022. aasta veebruaris Venemaa poolt alustatud Ukraina sõjaga ning seejärel lääneriikide poolt Venemaale kehtestatud sanktsioonidega avaldub mõju ettevõtte äritegevusele eelkõige Venemaale kehtestatud luksuskaupade (milliseks kaubaks on teatavalt hinnatasemelt ka sõiduautod) embargos, samuti valuutakursside ja kütusehindade volatiilsuses.
Eesti ja maailmamajanduse käekäik omab palju määramatust ning see sõltub Venemaa Ukraina agressiooni arengutest. Sanktsioonid ja sõja käik mõjutavad oluliselt toorme hindasid ja tarneahelaprobleemide lahendusi. Inflatsioon Euroopas on aeglustumas. Euroopa
Keskpanga aprillikuises majandusülevaates 3/2024 on majanduskasvu väljavaatega jätkuvalt seotud langusriskid. Kasv võib kujuneda aeglasemaks juhul, kui rahapoliitika mõju avaldub majanduses prognoositust jõulisemalt. Euroala majanduskasvu võib pärssida ka nõrgem maailmamajandus või maailmakaubanduse edasine aeglustumine. Venemaa põhjendamatu sõjategevus Ukraina vastu ja
Lähis-Idas vallandunud konflikt on peamised geopoliitilise riski allikad. See võib vähendada ettevõtete kindlustunnet tuleviku suhtes ja häirida maailmakaubanduse toimimist.
Juhtkond on ümbersuunanud ettevõtte tarneahela ning kaubaveomarsruutid, ümberkorraldused võivad juhtkonna hinnangul ettevõtte
Kommentaarid (0)