ESECOM INTERNATIONAL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 16 180 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja komm

ESECOM INTERNATIONAL OÜ hetkeolukord

Juba 16 180 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 3 korda.

Tegevusaruanne 2023

Esecom International OÜ tegutseb IT- ja telekommunikatsiooni valdkonnas. Ettevõte pakub tehniliste lahenduste ja seadmete müüki ning kuutasupõhiseid teenuseid. Peamisteks suundadeks on kaasaegne UC-kõneside ning kõnekeskuste ja kontaktikeskuste lahendused, mis on seotud kirjalike kliendipöördumiste ja üsna pea ka kaasaegsete AI-tehnoloogial põhinevate lisarakendustega. Esecom International OÜ on volitatud müügi- ja tugiteeninduse partner erinevatele ettevõtetele nagu Wildix, Mitel, Frontstage ja Secapp. Volitatud partnerina esindatakse nimetatud kaubamärkide tarkvaralisi rakendusi ja tooteid.

Müügitulu 2023. aastal oli 784 tuhat eurot ja tegevuskasum 24 tuhat eurot. Ettevõtte juhatus on üheliikmeline, juhatuse liikme tööd eraldi ei tasustata.

Põhitegevustes suudab ettevõte liikuda turuga samas rütmis – 2023. aastal saadi püsiva äritegevuse tagamiseks juurde piisavalt kliente, kuigi nii mõnedki senised kliendid liikusid üle ka hinnalt soodsamate sideoperaatorite lahendustele. Ettevõte tarnis ja paigaldas 2023. aastal kokku mitukümmend uut kõneside ja kõnekeskuse suhtlussüsteemi.

2024. aasta eesmärk on tutvustada aktiivselt koos partneritega mitmeid innovaatilisi lahendusi potsentsiaalsetele klientidele täpsemalt suunatud turusegmentides. Näiteks kriisikommunikatsioonile keskenduv Secapp või jaekaubandusele mõeldud Wildixi x-hoppers. Uued segmendipõhised (nt kaubandus, turvaettevõtted jms) lahendused ning ärisuunad ei pruugi tuua kohest majanduslikku kasu, kuid annavad ettevõttele võimaluse senisest enam kasutajatele lisaväärtust loovate funktsionaalsuste ja toodete tutvustamiseks. Nii kinnistub veelgi ettevõttele aastatega äriedu toov kuvand – olla Eestis funktsionaalsuste, integratsioonilahenduste ja tehniliste nüansside poolest konkurentidest selgelt eristuv ja parim teenusepakkuja.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Videokonverentsid - uus normaalsus tööalases suhtluses

Viimastel aastatel on videokonverentsid muutunud üha populaarsemaks tööalase suhtluse vahendiks, eriti praegusel ajal, kus paljud ettevõtted ja organisatsioonid
ssb.ee
Viimastel aastatel on videokonverentsid muutunud üha populaarsemaks tööalase suhtluse vahendiks, eriti praegusel ajal, kus paljud ettevõtted ja organisatsioonid on sunnitud töötama kaugtöö režiimil. Töötajad ei pea enam kulutama aega ja raha reisimisele ning saavad oma tööülesandeid täita mugavalt oma kodus või kontoris. Videokonverentsid võimaldavad ka erinevate ajavööndite vahelise suhtlemise muuta lihtsamaks, sest kõik osapooled saavad osaleda virtuaalsel kohtumisel oma asukohast olenemata. Pakume laia valikut kõrgekvaliteedilisi videolahendusi, mis vastavad erinevate ettevõtete ja

Kõnekeskuse lahendused - kuidas muuta klienditeenindus tõhusamaks?

Kõnekeskused on olulised vahendid ettevõtetele, kes soovivad oma klienditeenindust tõhustada ja protsesse optimeerida. Kõnekeskuste kasutamine võimaldab kliendi
ssb.ee
Kõnekeskused on olulised vahendid ettevõtetele, kes soovivad oma klienditeenindust tõhustada ja protsesse optimeerida. Kõnekeskuste kasutamine võimaldab klienditeenindajatel suhelda klientidega mitmel erineval platvormil, sealhulgas telefoni teel, e-kirjade või vestlusakende kaudu. See annab klientidele võimaluse valida endale sobivaim suhtlusviis ja annab ettevõtetele võimaluse pakkuda paremat teenust ja kogemust. Oleme on spetsialiseerunud kõnelahenduste ja kõnekeskuste pakkumisele, mille eesmärk on muuta klienditeenindus tõhusamaks ja protsessid paremini toimivaks. Meie kõnelahendused ja

Kaugtöö lahendused, mis tagavad produktiivsuse ja turvalisuse

Viimase paari aasta jooksul on kaugtöö muutunud üha populaarsemaks ning viimase aasta jooksul on see koguni hädavajalikuks muutunud. Paljud ettevõtted on sunnit
ssb.ee
Viimase paari aasta jooksul on kaugtöö muutunud üha populaarsemaks ning viimase aasta jooksul on see koguni hädavajalikuks muutunud. Paljud ettevõtted on sunnitud oma töötajad kaugtööle suunama, et tagada nii nende tervise kui ka ettevõtte jätkusuutlikkus. Kaugtöö võib olla suurepärane võimalus töötajatele paindlikkuse ja töö-elu tasakaalu saavutamiseks, kuid see võib kaasa tuua ka oma väljakutseid, sealhulgas töötajate vahelist suhtlust ja koostööd, IT-turvalisuse probleeme ning tõhususe kadu. Pakume kaugtöö lahendusi, mis aitavad ettevõtetel tõhusalt töötada kaugelt ning tagada turvalisuse

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.