AUTO-BON BALTIC OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 6399 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 60 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommen

AUTO-BON BALTIC OÜ hetkeolukord

Juba 6399 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 60 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.

Tegevusaruanne 2023

Ettevõtte Auto-Bon Baltic OÜ, edaspidi ka „Ettevõte“ või „Auto-Bon“ asutati 07. juulil 2008 eesmärgiga tegeleda Peugeot sõidukite ja nende varuosade maaletoomise ja hulgimüügiga. Seoses ettevõtte omanikuvahetusega 30.06.2018 muudeti ära ettevõtte endine ärinimi KW Bruun Baltic OÜ ja ettevõtte kuulub Bassadone Automotive Group kontserni.

Alates 01.12.2021 lisandus ettevõttesse ka Citroen sõidukite maaletoomine ja järelteeninduse tegevuse korraldamine Baltikumis.

Tähtsamad tegevused majandusaastal

Aasta 2023 oli väljakutsete rohke, kuna meie tarnija Stellantis korraldas oma tootmist ümber ja see avaldas mõju nii autode saadavuses kui ka hindades. Grupis eneses toimus ka mitmeid uute brändide ülevõtmisi aga need otseselt Auto-Bon Baltic OÜ tegevust ei mõjutanud kuna need on juhitud ja mehitatud Soomest.

Auto-Bon Baltic OÜ äritegevust mõjutasid COVID-19 seotud mitmed järeltegurid nii kohalikus kui globaalses kontekstis, mis väljendus nii ebakindlas majandusolukorras kuni tehaste ebakindla sõidukite tarnimise ja hindade dünaamika, ja seda läbi kogu aasta ja seda juba kolmandat aastat järjest.

Tähelepanu all oli nagu ka 2022 aastal, müügitasemete säilitamine nii Peugeot ning Citroeni uute autode müügis ning hooldustegevuse järjepidevuse hoidmine. Kasvu panustasid varasemate klienditellimuste tarnimine. Tulemusena, mõlemad brändid kaotasid küll turuosa aga suutsime tõsta üldist kasumlikkust.

Varuosade ja hoolduse mahud on olnud stabiilsed läbi kogu COVIDist mõjutatud perioodi ning olid seda ka 2023 aastal.

Uute autode koguturg Baltikumis oli kokku 78 995 sõidukit, kasvades seejuures 2022. aasta võrdluses 10%, suurim oli kasv Lätis 13 %. Eesti autoturg kasvas 11%. Leedu autoturu kasv oli 7%.

Kokku müüdi 2023.aastal Baltikumis 4821 uut Peugeot ja Citroen sõidukit, vähenemine -3% vs 2022 ja moodustades kogu turust 6.1%. Eestis müüdi vastavalt 2246 uut autot (+3% vs 2022, Lätis 933 ( 0%) ja Leedus kokku 1642 (-12%) uut Peugeot ja Citroen autot kokku.

Eesti autoturg 2023. aastal müüdud uute sõidukite arv Eestis oli 26 967 ja kasv 11%, s.h. sõiduautode müük kasvas 12% ja tarbesõidukite müük kasvas 6%. Peugeot ja Citroen turuosa oli kokku 8,33%.

Läti autoturg 2023. aastal müüdud uute sõidukite arv Lätis oli 21 189 ja kasv 13%, s.h. sõiduautode müük kasvas 13% ja tarbesõidukite müük kasvas 17%. Peugeot ja Citroen turuosa oli kokku 4,4%.

Leedu autoturg 2023. aastal müüdud uute sõidukite arv Leedus oli 30 839 ja kasv 7%, s.h. sõiduautode müük kasvas

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.