POTTERPROJEKTID OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 4976 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 12 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga aga komme

POTTERPROJEKTID OÜ hetkeolukord

Juba 4976 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 12 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

2023 aasta oli edukas ja teostatud sai mitmesuguseid reklaamiprojekte.

Aastal 2024 jätkame projektipõhiste töödega.

Tulud, kulud ja kasum :

Ettevõtte aruandeaasta müügitulu oli 91 127 eurot ja

Omakapital moodustas bilansipäevaga 31.12.2023 seisuga 86 041 eurot.

Ettevõttel seisuga 31.12.2023 oli 1 töötaja ja töötasu moodustas 2023 a. koos maksudega 6186 eurot .

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Ulatusliku haarde maksimeerimine: meediaplaneerimise kunst

Meediaplaneerimine on reklaami- ja turundusmaailmas kriitiline protsess. See hõlmab meediaplatvormide strateegilist valikut, et edastada brändi sõnumit sihtrühm
ssb.ee
Meediaplaneerimine on reklaami- ja turundusmaailmas kriitiline protsess. See hõlmab meediaplatvormide strateegilist valikut, et edastada brändi sõnumit sihtrühmale efektiivselt. Eesmärk on leida õige meediasegu, et edastada sõnum õigel ajal, õiges kohas ja õigetele inimestele, maksimeerides kampaania ulatust ja mõju. Effektiivne meediaplaneerimine on iga turunduskampaania edu jaoks hädavajalik. See tagab, et reklaamiponnistused ei läheks raisku huvipuudulikele sihtrühmadele või sobimatutele platvormidele. Reklaamide hoolikalt planeerides, kus ja millal need paigutatakse, saavad ettevõtted

Reklaamimaailma tulevik: Mida põnevat on oodata lähitulevikus?

Reklaamimaastik on viimastel aastakümnetel läbi teinud tohutu muutuse, liikudes traditsioonilistelt meediumitelt nagu trükk, raadio ja televisioon digitaalsele
ssb.ee
Reklaamimaastik on viimastel aastakümnetel läbi teinud tohutu muutuse, liikudes traditsioonilistelt meediumitelt nagu trükk, raadio ja televisioon digitaalsele esmatähtsusele. Seda evolutsiooni on vedanud interneti tulek ja digiseadmete levik, mis on põhjalikult muutnud seda, kuidas brändid oma publikuga suhtlevad. Tehnoloogia jätkuv kiire areng on reklaamile vaieldamatult mõju avaldanud. Digitaaltehnoloogia uuendused on võimaldanud reklaamijatel luua sihitumaid, interaktiivsemaid ja mõõdetavamaid kampaaniaid, mis viib turunduseelarvete tõhusama ja efektiivsema kasutamiseni. Digitaalsed

5 saladust, kuidas luua müüvat teksti

Konversioonile keskendunud kirjutamine on edukate turunduskampaaniate nurgakivi. See on kunst veenda oma publikut soovitud toimingut tegema, olgu selleks siis o
ssb.ee
Konversioonile keskendunud kirjutamine on edukate turunduskampaaniate nurgakivi. See on kunst veenda oma publikut soovitud toimingut tegema, olgu selleks siis ostu sooritamine, uudiskirjaga liitumine või valge raamatu allalaadimine. Müüvat teksti luues tuleb ühendada psühholoogia, loovus ja strateegia. Saladus nr 1: Tunne oma publikut läbi ja lõhki Oma publiku mõistmine on esimene samm teksti loomisel, mis kõnetab. Arenda detailseid ostja isikuid, uurides demograafiat, valupunkte, soove ja käitumist. See võimaldab sul kohandada oma sõnumit sihtgrupi konkreetsetele vajadustele ja soovidele.

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.