BRAND MANUAL OÜ hetkeolukord
Juba 2814 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 16 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Kui see ongi kriis, siis sellises kriisis me küll elada ja tegutseda ei taha. 2023. aasta oli Brand Manuali jaoks ajaloo üks keerukamaid, tuues kaasa mitmeid raskeid otsuseid ja muutusi.
2022. aasta sügisest alates langes tellimuste arv ja käive, mistõttu me ei olnud enam kasumlikud ning lõpetasime 2022. aasta kahjumiga.
Negatiivne trend jätkus märtsini, mil otsustasime muuta oma ärimudelit ja vähendasime sellega seoses ka püsipalgal olevate töötajate arvu.
See tekitas 2-3 kvartali jooksul olulisi täiendavaid väljaminekuid (koondamishüvitised, puhkusetasud), moonutades ametlikus statistikas kajastuvaid tõõjõumaksude numbreid sellisel tasemel, et Äripäev otsustas meid ekslikult nimetada oma valdkonna TOP3 palgamaksjaks. Brand
Manual on alati püüdnud maksta Eesti keskmisest kõrgemat töötasu, ent erinevalt keskmisest statistikast ja ajalehtede järeldustest korrigeerisime palkasid vastavuses inflatsiooniga.
Tänases turukontekstis on näha, et ärimudeli muutmine oli ainuõige otsus - ettevõttes tegutsevad täistöökohaga vaid osanikud, oleme loonud uue võrgustiku projektipõhiseid kaastöötajaid ja partnereid, mis on võimaldanud muutuda taas kasumlikuks, kasvatades sealjuures kvaliteeti ja paindlikkust projektide läbiviimisel.
Peamine fookus oli kohalikel ja rahvusvahelistel uuringu-, strateegia-, teenusedisaini-, koolitus- ja konsultatsiooniprojektidel nii avalikus kui ka erasektoris, kliendiportfelli lisandus mitmeid uusi nimesid, nagu Swedbank, Elron, Kaupmees jt.
Kommentaarid (0)