ADFACTORY DESIGN OÜ hetkeolukord
Juba 5236 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 33 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Sissejuhatus
Adfactory Design OÜ alustas tegevus 13.07.2009 a.Advertising Technology OÜ nime all.
Ettevõte põhilised tegevusalad on valgusreklaamide tootmine ning müümine Eestis, Rootsis, Lätis ja Leedus.
Ettevõtte konkurentsi eeliseks on omaniku kauaaegne kogemus valgusreklaaminduse valdkonnas ning turunduses.
Samuti on eduka aasta aluseks olnud nii Eesti turu põhjalik tundmine kui ka rahvusvaheline kogemus ja oskus mõelda nii inseneri kui ärilisel tasandil.
Tulud, kulud ja kasum
Ettevõtte 2023. a müügitulu oli 1 480 070 (2022 : 1 287 948) eurot ja majandusaasta lõppes 98 845 (2022 : 47 252) eurose kasumiga.
Personal
Aruandeperioodil oli ettevõttes keskmiselt kaks töötajat, kelle palgakulu oli kokku 66 036 eurot.
Ettevõtte juhatusse kuulus majandusaastal üks liige, kellele maksti aruandeaastal töötasu kokku 8 700 eurot. Juhatuse liikmetele nendega lepingu lõpetamise korral hüvitist ei maksta.
Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks
Koostöös strateegilise partneri Marahrens Grupiga teeme tööd Saksamaa turul. Peamiseks 2024. aasta eesmärgiks on areneda Kesk - Euroopa kursil. Fookuses on aastast aastasse ka Skandinaavia ja koduturu klientide positsioonide hoidmine.
Jan Mägi
Juhatuse liige
Kommentaarid (0)