DIRECTMARKETING OÜ hetkeolukord
Juba 15 089 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 1,3 punktiga ja kommenteeritud 59 korda.
Tegevusaruanne 2023
DirectMarketing OÜ on kaugmüügiga tegelev ettevõte, kes kasutab telemarketingi teenust müügikanalina. Peamised tooted on toidulisandid, medalid, kallid mündid ja kosmeetikamaskid. Ettevõtte kaubamärgid on BellaLab (www.bellalab.ee) ja Monetaria. DirectMarketing OÜ tegutseb kuues riigis: Eestis, Lätis, Leedus, Slovakkias, Sloveenias ja Horvaatias.
2023 oli Directmarketing OÜ jaoks stabiilne aasta. Toidulisandite tootevalik kohandati vastavalt klientide praegustele vajadustele. Käivitasime ja avasime Shopify platvormil põhinevad täiesti uued veebilehed www.bellalab.si, www.bellalab.ee, www.bellalab.lv, et pakkuda klientidele võimalust osta meie tooteid ka veebipoodidest. Medalite ja müntide müük oli stabiilne, samal ajal suutsime klientidele pakkuda rohkem tooteid, tootmisprobleemid leevenesid ja pakkumine oli palju laiem kui varem.
Ettevõtte tegevust on soodsalt mõjutanud demograafiline areng. Kuna elanikkonna keskmine vanus ja oodatav eluiga kasvab, kasvab ka potentsiaalsete klientide arv, sest enamik meie kliente on vanuses 45-65 aastat. Näeme kasvavat nõudlust tervisetoodete järele, kuna elanikkonna keskmise vanuse üldine tõus suurendab nõudlust tervisetoodete järele ja ostujõu kasvades lähevad kliendid üle kallimatele toodetele.
Ettevõtte äritegevus on stabiilne ja seda ei mõjuta sesoonsus.Vitamiinimüüki aastaaegade muutused ei mõjuta, näeme vaid kaubagruppidevahelist liikumist, kuna külmal aastaajal on loomulikult populaarsemad immuunsüsteemi toetavad tooted. Samuti näeme suuremat käivet kallite müntide müügist oktoobris-novembris tänu jõuluajale ja toodete suuremale pakkumisele sel perioodil.
Ettevõte müüb tooteid riikides, kus on euro, mistõttu me ei näe valuutakursi muutustest tulenevaid riske. Teisest küljest ostetakse teatud kaupu välisvaluutades nagu GBP, SEK ja USD ning enamike metallide puhul käib kauplemine USD-s. Me ei eelda, et nende valuutade kõikumised ettevõtte äritegevust oluliselt mõjutaksid.
Plaanid 2024. aastaks
Ettevõte plaanib turule tuua 6-10 uut toidulisandit, 6-9 uut medalit igas riigis, kus medaleid müüakse ning laiendada kosmeetiliste maskide tooteportfelli. Plaanime laiendada oma tegevust Facebookis ja internetilehtedel, et jõuda uute ja nooremate klientideni. Ettevõte kavatseb suurema osa jaotamata kasumist investeerida uutesse müügiks mõeldud toodetesse.
Peamised finantssuhtarvud 2023 2022
Müügitulu (eurodes) 11 382 892 10 064 560
Müügitulu kasv 13,1% 7,4%
Puhasrentaablus 4,8% 6,8%
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 2,3 3,1
ROA 11,6% 17,1%
ROE 19,8% 23,6%
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid:
Müügitulu kasv (%) = (müügitulu 2023 - müügitulu 2022) / müügitulu 2022 * 100
Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu * 100
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustused
ROA (%) = puhaskasum / varad kokku * 100
ROE (%) = puhaskasum / omakapital kokku * 100
Kommentaarid (0)